فایل ورد (word) طراحي و مدلسازي سيستم پيشرانش هيبريد پيل سوختي - الکتريکي براي کاربرد دريايي دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) طراحي و مدلسازي سيستم پيشرانش هيبريد پيل سوختي - الکتريکي براي کاربرد دريايي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) طراحي و مدلسازي سيستم پيشرانش هيبريد پيل سوختي - الکتريکي براي کاربرد دريايي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) طراحي و مدلسازي سيستم پيشرانش هيبريد پيل سوختي - الکتريکي براي کاربرد دريايي :
نام کنفرانس یا همایش : دهمين همايش انجمن هوافضاي ايران
تعداد صفحات :6
چکیده مقاله:
زیردریایی های متداول امروزی معمولا دارای یک سیستم دیزل - الکتریکی ترکیب یک موتور از نوع دیزل به همراه باطری های قابل شارژی می باشند به منظور شارژ باطری ها زیردریایی ها، می بایست به فراوانی برروی سطح آب آمده تا توسط ژنراتور بوسیله موتور دیزل تنفس هوایی متصل به آن شارژ گردد دراین شرایط احتمال ردیابی و آسیب به زیردریایی به شدت وجود دارد با توجه به این موضوع سیستمهای پیشرانش مستقل از هوای محیط AIP امروزه درحالت توسعه وتحقیق می باشند در پایاننامه حاضر یک سیستم پیشران هیبریدپیل سوختی الکتریکی برای کاربردهای دریایی و بخصوص زیردریایی ها طراحی و مدلسازی شده است طراحی و مدلسازی این سیستم با استفاده از امکانات برنامه نویسی نرم افزار متلب انجام شده و شبیه سازی آن درمحیط سیمولینک این نرم فازار صورت گرفته است مدلسازی انجام شده یک مدل نیمه تجربی است تحقیق حاضر در دو بخش ارایه شده است ابتدا سیستم مورد نیاز برای بکارگیری پیل سوختی پلیمری در سیستم پیشرانش یک زیردریایی با دامنه توان مشخص طراحی میش ود بامشخص بودن اجزا بکاررفته دراین سیستم معادلات حاکم که شامل معادلات الکتروشیمیایی وحرارتی سیالاتی است بصورت کلی برای اجزای مختلف سیستم استخراج و مدلسازی شده به گونه ای که مدل توسعه یافته قادر به تعیین پارامترهای ترمودینامیکی و الکتروشیمیایی در شرایط عملیکردی مختلف سیستم پیشرانش می باشد.