فایل ورد (word) مدلي براي مديريت ارتباط با مشتري ( CRM) در ايران - موردکاوي شرکت هواپيمايي هما دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مدلي براي مديريت ارتباط با مشتري ( CRM) در ايران - موردکاوي شرکت هواپيمايي هما کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مدلي براي مديريت ارتباط با مشتري ( CRM) در ايران - موردکاوي شرکت هواپيمايي هما،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مدلي براي مديريت ارتباط با مشتري ( CRM) در ايران - موردکاوي شرکت هواپيمايي هما :
نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس ملي مهندسي صنايع
تعداد صفحات :14
چکیده مقاله:
پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و تشدید رقابت تجاری بین سازمانها در جذب، نگهداری و حفظ مشتریان - به عنوان منبع اصلی مزیت رقابتی در دنیای امروز - منجر به پیدایش راهکاری به نام مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گردیده است . در این مقاله تلاش شده تا مدلی برای CRM در ایران ارائه گردد . به این منظور مدلهای مطرح در چند سازمان امروزی مدنظر قرار گرفته و مولفههای مشترک بین آنها در سه حوزه فناوری، فرایندها و مسائل انسانی استخراج شدهاند . سپس با در نظر گرفتن مشخصات خاص ایران مدلی پیشنهاد گردیده است . مدل اصلاح شده نهایی پس از ارزیابی و اعتبارسنجی در مطالعات موردکاوی، ارائه گردیده است .