فایل ورد (word) الکترونيکي کردن زنجيره تامين در راستاي خرده فروشي الکترونيکي (اهداف - مزايا و استراتژيها)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) الکترونيکي کردن زنجيره تامين در راستاي خرده فروشي الکترونيکي (اهداف - مزايا و استراتژيها) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) الکترونيکي کردن زنجيره تامين در راستاي خرده فروشي الکترونيکي (اهداف - مزايا و استراتژيها)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) الکترونيکي کردن زنجيره تامين در راستاي خرده فروشي الکترونيکي (اهداف - مزايا و استراتژيها)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) الکترونيکي کردن زنجيره تامين در راستاي خرده فروشي الکترونيکي (اهداف - مزايا و استراتژيها) :




نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

زنجیره تامین سنتی اغلب شامل بیش از یک شرکت در سری روابط مشتری – تامین کننده است و معمولا به عنوان یک مجموعه از لینکها و فرایندهای مشترک شامل همه فعالیتها از تهیه مواد خام تا تحویل کالای نهایی به مشتری نهایی است. موادخام از طریق سیستم تامین وارد کارخانه شده و تبدیل به محصول نهایی می شود محصول نهایی از طریق سیستم توزیع به دست مشتریان نهایی می رسد. درحالت کلی چندین شرکت دراین فرایند به هم لینک می شوند و هر ارزش افزوده ای که برای محصول ایجاد می شود در سراسر حلقه منتقل میشود. تجارت الکترونیک و اینترنت به طور اساسی ذات زنجیره تامین ها را تغییر داده است نتیجه باعث پیدایش یک زنجیره تامین B2B جدید میشود که به جای اینکه محصول محور باشد مشتری محور است. در این مقاله در مورد اهداف و فوائد فناوری اطلاعات در زنجیره تامین و اجناس مناسب برای عرضه الکترونیکی از طریق این سیستم بحث خواهد شد.

لینک کمکی