فایل ورد (word) مديريت دانش معکوس - تعاملي نو در دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مديريت دانش معکوس - تعاملي نو در کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مديريت دانش معکوس - تعاملي نو در،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مديريت دانش معکوس - تعاملي نو در :
نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات
تعداد صفحات :13
چکیده مقاله:
مدیریت دانش و بکارگیری داد ه ها و اطلاعات در جامع امروزی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. ویژگی های جامع کنونی به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. اطلاعات و دانش در عصری که امروزه آن را عصر پسانوگرائی می نامند به هیچ وجه ثبات ندارد و سازمان های این دوران متوجه محیط غیر قابل پیش بینی جهان شده اند. در این شرایط سازمان هایی می توانند به صورت موفق عمل نمایند که با استفاده از ابزارهای نوین مدیریتی، که خود نیز حاصل جامع اطلاعاتی هستند، شرایط تغییر مستمر را در خود ایجاد نمایند. راه اندازی پروژه های مدیریت دانش یکی از کارآمدترین و کاراترین ابزارهای مدیریتی است که در دهه های اخیر مورد توجه سازمان های پیشرو قرار گرفته است. مدیریت دانش می تواند به عنوان یک ابزار مدیریتی و کارا در دستان اداره کنندگان سازمان مورد استفاده قرار گرفته، تا این که سازمان را به اهداف استراتژیک و از پیش تعیین شده برساند. فرایند مدیریت دانش معکوس، پیشنهاد جدیدی است که مدیران با بکارگیری آن می توانند دانش توصیفی موجود مورد توافق در سازمان را در یک حرکت برگشت پذیر به داد ه های کمی، قابل اندازه یگری و قیاس پذیر تبدیل کنند. مدیران در نهایت می توانند داد ه های به دست امده از فرایند معکوس را با داده های در حال گردش در سامزان مقایسه کنند. تا بدین وسیله شرایط بهبود عملکرد سازمان، در موارد گوناگون مدیریتی را فراهم نمایند. نتایج حاصل از این تحقیق در فرایند طراحی و اجرا در مقایسه با فرایند بازنگری و اصلاح بعضا متفاوت بوده و محصولات نقش مسیر با توجه به ایستگاه های بینشی، ماموریتی و ترسیم نیز متفاوت می باشد.