فایل ورد (word) تعيين ميزان يادگيرنده بودن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي از ديدگاه مديران ارشد و مياني ستاد مرکزي - 1383 دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) تعيين ميزان يادگيرنده بودن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي از ديدگاه مديران ارشد و مياني ستاد مرکزي - 1383 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تعيين ميزان يادگيرنده بودن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي از ديدگاه مديران ارشد و مياني ستاد مرکزي - 1383،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) تعيين ميزان يادگيرنده بودن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي از ديدگاه مديران ارشد و مياني ستاد مرکزي - 1383 :
نام کنفرانس یا همایش : ششمين کنفرانس بين المللي مديران کيفيت
تعداد صفحات :13
چکیده مقاله:
در محیط متحول ا مروزی که شاهد تغییرات بسیار سریع در حوزه های مختلف علم و فناوری و همچنین پیچیدگی و پویایی روزافزون عوامل محیطی هسیتم، تنها سازمانهایی می توانند بقاء یابند و رشد کنند که قادر به سازگاری فعال ( تعادل پویا ) با محیط پیرامون باشند تا بتوانند سریع تر، ارزان تر و اثربخش تر به تقاضاهای ارائه شده به سازمان ( نیازهای مشتری ) پاسخ دهند و بصورت مستمر کیفیت تولیدات خود را ارتقاء دهند . مبحث یادگیری سازمانی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خاطر گستردگی فعالیت و سروکار داشتن با قشر عظیمی از جامعه و همچنین بدلیل خدمات و یژه ای که این سازمان ارایه می کند و نقش خاص و محوری نیروی انسانی در تولید این خدمات، دارای اهمیت و جایگاه ویزه ای است . این پژوهش بر آن است تا میزان یادگیرنده بودن ( آمادگی برای ارتقاء مستمر کیفیت ) ستاد مرکزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را در 5 بعد ساختار - مدیریت و رهبری - فناوری اطلاعات - منابع انسانی و فرهنگ سازمانی
تعیین، و نقاط ضعف و قدرت را مشخص نماید .