فایل ورد (word) کنترل اندرکنش طولي پل کيلومتر 005+11 راه آهن تهران - قم با روسازي جوش طويل دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) کنترل اندرکنش طولي پل کيلومتر 005+11 راه آهن تهران - قم با روسازي جوش طويل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) کنترل اندرکنش طولي پل کيلومتر 005+11 راه آهن تهران - قم با روسازي جوش طويل،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) کنترل اندرکنش طولي پل کيلومتر 005+11 راه آهن تهران - قم با روسازي جوش طويل :
نام کنفرانس یا همایش : هفتمين همايش حمل و نقل ريلي
تعداد صفحات :10
چکیده مقاله:
طراحی اغلب پلهای راه آهن در کشور مطابق با ضوابط طراحی پلهای راه صورت میگیرد . این در حالیست که ترفندها وضوابط خاصی در پلهای راه آهن مطرح است که به هیچ عنوان در طراحی پلهای جاده ای مهم نمی باشد . یکی از مهمترین نکاتی که معمولا بدان توجه نمی شود اندرکنش طولی پل و روسازی می باشد . از آنجا که در طول پلها حداقل یک درزانبساط وجود دارد ولی در روسازی درز ا نبساطی وجود ن دارد و حتی ریل در طول چندین کیلومتر پیوسته است ، عدم درنظرگرفتن اندرکنش بین روسازی و پل می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در شرایط سرویس پلها شود . در این مقاله سعی شده است تا ضمن بیان ماهیت فیزیکی این پدیده و تئوریهای حاکم بر آن ، کنترل موردی یک پل موجود برای آ ن ذکر شده و11 راه آهن جدید تهران – قم نشان داد که این پل + ضوابط مربوط به مدلسازی و کنترل آن ذکر شود .کنترل پل کیلومتر 005برای برخی از راه حلها بررسی شده و امکان اجرای آن بیان شود .