فایل ورد (word) رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

فایل ورد (word) رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان دارای 87 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل ورد (word) رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان :

فایل ورد (word) رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان

در 87 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

چكیده

به منظور بررسی سبك اسناد و پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان ابعاد سه گانه اسناد شامل بعد مكان كنترل (درونی در مقابل بیرونی)، بعد ثبات (پایدار در مقابل ناپایدار) و بعد كلیت (كلی در مقابل جزئی) در دو موقعیت شكست و موفقیت در 120 نفر دانش آموز از طریق پرسشنامه سبك اسنادی (ASQ) مورد بررسی قرار گرفتند. نمرات بدست آمده از طریق این پرسشنامه با روش تحلیل واریانس تك متغیره و چند متغیره و رگرسیون مورد تحلیل قرار گرفت نتایج نشان داد كه ابعاد سه گانه اسناد بین دختران و پسران در موقعیت شكست و موفقیت تفاوت معنی داری ندارند. رابطه بین ابعاد سه گانه اسناد و پیشرفت تحصیلی نشان داد كه بجز بعد درونی – بیرونی در موقعیت شكست، بقیه ابعاد با پیشرفت تحصیلی رابطه معنا داری ندارند. همچنین تنها متغیری كه تا حدی می توانستیم از طریق آن تا حدی به پیش بینی تحصیلی دانش آموزان بپردازیم همان بعد درونی –بیرونی در موقعیت شكست بود.

فایل ورد (word) رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان
فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول

مقدمه

زمینه و بیان مسئله

1

اهمیت و ضرئرت فایل

4

سئولات فایل

5

متغیرهای فایل

5

تعاریف مفهومی

6

تعاریف عملیاتی

6

فصل دوم:پیشینهنظری وفایلی

خلاصه فصل

8

اسناد

9

نظریه های اسناد

10

سو گیری های اسناد

23

اسنادهای اصلی

26

ابعاد اسناد

27

اسنادها؛موفقیت وشكست

32

اسناد وجنسیت

35

اسناد وپیشرفت تحصیلی

41

فصل سوم:روش فایل

خلاصه فصل

45

روش فایل

46

جامعه اماری وروش نمونه گیری

46

ابزار فایل

46

روش نمره گذاری پرسشنامه

50

روش اجرا

51

اعتبار وپایایی پرسشنامه

52

روش آماری

54

فصل چهارم:یافته های فایل

خلاصه فصل

56

یافته های توصیفی

57

یافته های تحلیلی

60

بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسنادپس از شكست در دختران وپسران

60

بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسناد پس از موفقیت در دختران وپسران

62

بررسی رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی

64

بررسی پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش اموزان در دوجنس دختر وپسربا ابعاد سه گانه اسناد در موفقیت وشكست

68

یافته های دیگر

71

فصل پنجم :بحث ونتیجه گیری

بحث ونتیجه گیری

75

محدودیت های فایل

77

پیشنهادات

77

منابع فارسی

79

منابع انگلیسی

پیوست ها

مقدمه

واكنش دانش آموزان در برابر مدرسه و فعالیتهای كلاسی متفاوت است. این واكنش در برخی با اشتیاق ، در برخی با اكراه و در برخی با امتناع همراه است. از لحاظ مقدار انرژی كه دانش آموزان بكار می‌گیرند، زمینه ای كه می‌خواهند كار كنند ویاتداوم در زمینه یا كار مورد نظر بین آنها تفاوت وجود دارد.این تفاوتها به مفهوم انگیزش ارتباط دارد. بنابراین در نظر گرفتن انگیزش در برانگیختن، جهت دادن وتداوم بخشیدن رفتار دانش آموز در فرآیند آموزش و پرورش از اهمیت خاص برخوردار است.اما چه سازه‌هایی در این فرآیند موثرند؟

مطمئناً عوامل زیادی در این زمینه نقش دارد. از جمله این عوامل اسناد می باشد. اسناد به معنی نسبت دادن رفتار خود یا رفتار دیگری به علل مختلف می باشد. نظریه های اسناد نیز بر همین اساس به توضیح و تبیین علل رفتار می پردازند. در حوزه آموزشگاهی، دانش آموزان موفقیت ها و شكست های خود را به عنوان یك پی آمد تحصیلی تفسیر می كنند و جویای علت آن هستند. عمده ترین عواملی كه توسط دانش‌آموزان بكار می روند عبارتنداز: توانایی ، كوشش ، شانس و دشواری تكلیف ، همچنین بررسیها نشان می دهد كه دانش آموزان ممكن است عوامل نسبت داده شده به عملكرد خود را درونی یا بیرونی، پایدار یا ناپایدار وكلی یا اختصاصی بدانند . در راستای همین فایلات آنها علاقمند شده اند كه بدانند آیا جنسیت نیز در این موضوع دخالت دارد یا خیر ؟

برخی روش اسنادی دختران و پسران را متفاوت می دانند و علت این تفاوتها را ناشی از فرهنگ می دانند. فایل حاضر اسناد را به عنوان یكی از عوامل مهم انگیزش در دو جنس دختر و پسر و پیشرفت تحصیلی را به عنوان موضوعی كه متأثر از روش اسناد دانش آموزان می باشد، مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

لینک کمکی