فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه دارای 99 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه :
بررسی سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه ...
« فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه
فهرست مطالب »
عنوان صفحه
تشكر و قدردانی-------------------------------- أ
چكیده ---------------------------------------- د
فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه
فهرست مطالب----------------------------------- ه
فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه
فهرست جداول ---------------------------------- ط
فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه
فهرست نمودارها ------------------------------- ل
-
فصل اول : طرح كلی پژوهش--------------------------- 1
دعای هنرمند----------------------------------- 2
مقدمه---------------------------------------------- 3
بیان مسئله ----------------------------- 6
ضرورت و اهمیت حرکت به سوی خلاقیت ------------ 8
اهداف تحقیق --------------------------------- 10
فرضیات تحقیق -------------------------------- 12
تعریف مفاهیم و واژه ها----------------------- 12
محدودیتهای تحقیق----------------------------- 13
خلاصه فصل------------------------------------- 15
فصل دوم : سابقه موضوع تحقیق ---------------- 16
مقدمه---------------------------------------- 17
ساختار مغز و عملکرد آن----------------------- 18
تعاریف خلاقیت :------------------------------- 25
1 . نگرشهای خاستگاهی :----------------------- 26
2 . نگرشهای فرایندی :------------------------ 27
رابطه هوش و خلاقیت --------------------------- 31
فرایند خلاقیت :------------------------------- 36
مراحل والاس ------------------------ 37
مراحل اسبورن ---------------------- 39
مراحل تورنس ----------------------- 41
نظریه های خلاقیت :---------------------------- 42
1. نظریه های جهان باستان-------------------- 42
2. نظریه های جدید فلسفی --------------------- 44
3. نظریه های روان شناسی -------------------- 45
4. روانکاوی جدید ---------------------------- 46
خصوصیات افراد خلاق --------------------------- 49
نیازهای افراد خلاق --------------------------- 56
عوامل موثر در خلاقیت-------------------------- 58
هوش ------------------------------- 59
ویژگیهای شخصیتی-------------------- 61
خانواده---------------------------- 63
مدرسه و دانشگاه و نقش آن در خلاقیت - 65
نقش انگیزه های درونی و بیرونی در خلاقیت------- 69
تاثیرات عوامل خاص بر خلاقیت :----------------- 70
سن -------------------------------- 70
جنس-------------------------------- 71
ارزشها و فشارهای اجتماعی ---------- 71
تحصیلات----------------------------- 72
نقش کوشش در خلاقیت------------------ 72
شرایط محیطی مطلوب برای خلاقیت ---------------- 73
تكنیكهای خلاقیت و نو آوری--------------------- 74
یورش فكری---------------------------- 75
مدل سینكتیكس -------------------------- 77
تكنیك دلفی ... ------------------------ 78
آموزش خلاقیت --------------------------------- 87
الف : آموزش و پرورش عمومی خلاقیت------------- 87
آموزش خلاقیت در جهان ---------------- 88
ب : آموزش خلاقیت در كودكان و دانش آموزان --- 89
نكات قابل توجه در آموزش خلاقیت به فراگیران 93
آنچه مربی برای پرورش فكر خلاق باید انجام دهد 96
محتوای درسی فراگیر و ارتباط آن با خلاقیت 99
اصول اساسی در پرورش خلاقیت ------------------ 107
عوامل موثر در پرورش خلاقیت ------------------ 108
نقش امنیت و آزادی روانی در خلاقیت ----------- 113
خلاقیت و حل مسئله --------------------------- 115
خلاقیت و پیشرفت تحصیلی --------------------- 117
خلاقیت و هنر -------------------------------- 118
خلاقیت و توسعه اقتصادی ---------------------- 121
اثر محرک عاطفی در خلاقیت -------------------- 122
شرایط لازم جهت استفاده حداکثر از قدرت تصور در خلاقیت 126
موانع خلاقیت -------------------------------- 128
عامل شانس در کاوش در مسیر خلاقیت ------------ 127
با تصور خلاق می توان روابط شخصی را بهبود بخشید 139
سوابق پژوهش در ایران ----------------------- 141
سوابق پژوهش در خارج ------------------------ 143
نتیجه گیری و جمع بندی فصل دوم--------------- 147
فصل سوم : روش اجرای پژوهش--------------- 150
روش تحقیق----------------------------------- 151
روش گرد آوری اطلاعات------------------------- 152
ابزار گردآوری اطلاعات ----------------------- 152
جامعه آماری--------------------------------- 152
تعداد و روش نمونه گیری --------------------- 153
نمره گذاری آزمون --------------------------- 154
نحوه تبدیل نمره خام به نمره استاندارد ------ 154
اعتبار آزمون-------------------------------- 155
روش استخراج مصاحبه كتبی -------------------- 155
اساس تئوریكی پرسشنامه و مصاحبه كتبی -------- 156
روشهای آماری-------------------------------- 156
خلاصه فصل------------------------------------ 158
-
فصل چهارم :یافته های پژوهش و تجزیه و تحلیل آنها ------------------------------------------ 159
مقدمه--------------------------------------- 160
تجزیه یافته های پژوهش ---------------------- 161
تحلیل یافته های پژوهش----------------------- 205
خلاصه فصل ----------------------------------- 208
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات --- 209
نتیجه گیری---------------------------------- 210
پیشنهادات----------------------------------- 212
منابع -------------------------------------- 214
پیوستها ------------------------------------ 221
« فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه
فهرست جداول»
عنوان صفحه
جدول 1-2 عوامل و عناصر خلاقیت ---------------- 59
جدول 1-3 پنج دامنه توضیح نمرات استاندارد --- 154
جدول 1-4 فراوانی و درصد فراوانی خلاقیت افراد سه گروه شركت كننده در پرسشنامه CREE-------------------- 161
جدول 2-4 پاسخ افراد سه گروه مشاوره، مدیریت آموزشی و روانشناسی به سوال 1 مصاحبه كتبی ---------- 162
جدول 3-4 پیشایندی سوال یك مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد ------------------------------------------ 164
جدول 4-4 آزمون خی دو سوال یك مصاحبه كتبی --- 164
جدول 5-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال (1-2) مصاحبه كتبی------------------------------------------ 165
جدول 6-4 پیشایندی سوال (1-2) مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------- 166
جدول 7-4 آزمون خی دوی سوال 1-2 مصاحبه كتبی--- 166
جدول 8-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال 2-2 مصاحبه كتبی------------------------------------------ 167
جدول 9-4 پیشایندی سوال 2-2 مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------------ 169
جدول 10-4 آزمون فی دو سوال 2-2 مصاحبه كتبی--- 169
جدول 11-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال 1-3 مصاحبه كتبی------------------------------------------ 169
جدول 12-4 پیشایندی سوال 1-3 مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------- 171
جدول 13-4 آزمون فی دو سوال 1-3 مصاحبه كتبی--- 171
جدول 14-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال 2-3 مصاحبه كتبی------------------------------------------ 171
جدول 15-4 پیشایندی سوال 2-3 مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------- 173
جدول 16-4 آزمون فی دو سوال 2-3 مصاحبه كتبی--- 173
جدول 17-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال 1-4 مصاحبه كتبی------------------------------------------ 173
جدول 18-4 پیشایندی سوالها مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد ------------------------------------------ 175
جدول 19-4 آزمون خی دوی سوال 1-4 مصاحبه كتبی-- 175
جدول 20-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال 2-4 مصاحبه كتبی------------------------------------------ 175
جدول 21-4 پیشایندی سوال 2-4 مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------- 177
جدول 22-4 آزمون خی دو سوال 2-4 مصاحبه كتبی--- 177
جدول 23-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال 1-5 مصاحبه كتبی------------------------------------------ 177
جدول 24-4 پیشایندی سوال 1-5 مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------- 179
جدول 25-4 آزمون خی دوی سوال 1-5 مصاحبه كتبی-- 179
جدول 26-4 پاسه سه گروه آزمودنی به سوال 2-5 مصاحبه كتبی------------------------------------------ 179
جدول 27-4 پیشایندی سوال 2-5 مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------- 181
جدول 28-4 آزمون خی دو سوال 2-5 مصاحبه كتبی--- 181
جدول 29-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال 1-6 مصاحبه كتبی ------------------------------------------ 181
جدول 30-4 پیشایندی سوال 1-6 مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------- 183
جدول 31-4 آزمون خی دو سوال 1-6 مصاحبه كتبی--- 183
جدول 32-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال 2-6 مصاحبه كتبی------------------------------------------ 184
جدول 33-4 پیشایندی سوال 2-6 مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------- 185
جدول 34-4 آزمون خی دو سوال 2-6 مصاحبه كتبی--- 185
جدول 35-4 پاسخ سه گروه آزمودنی به سوال 7 مصاحبه كتبی 186
جدول 36-4 پیشایندی سوا 7 مصاحبه كتبی و میزان خلاقیت افراد------------------------------------------ 188
جدول 37-4 آزمون خی دو سوال 7 مصاحبه كتبی----- 188
جدول 38-4 پاسخ سه گروه آزمودنی سوال 1-8 مصاحبه كتبی 188
جدول 39-4 پاسخ سه گروه آزمودنی سوال 2-8 مصاحبه كتبی 190
جدول 40-4 پاسخ افراد سه گروه آزمودنی به سوال 9 مصاحبه كتبی------------------------------------------ 191
جدول 41-4 وضعیت افراد از نظر جنس شركت كنندگان در پرسشنامه CREE مصاحبه کتبی ------------------------- 192
جدول 42-4 پیشایندی جنس افراد سه گروه آزمودنی و میزان خلاقیت آنان-------------------------------------- 193
جدول 43-4 آزمون خی دوی جنس افراد شركت كننده و میزان خلاقیت آنان-------------------------------------- 193
جدول 44-4 وضعیت سنی افراد شركت كننده در پرسشنامه CREE و مصاحبه كتبی ------------------------------ 194
جدول 45-4 پیشایندی سن افراد سه گروه آزمودنی و میزان خلاقیت آنان-------------------------------------- 196
جدول 46-4 آزمون كروكسال دالیس سن افراد شركت كننده و میزان خلاقیت آنان-------------------------------- 196
جدول 47-4 وضعیت رشته تحصیلی افراد شركت كننده در پرسشنامه CREE و مصاحبه كتبی------------------------ 197
جدول 48-4 پیشایندی رشته تحصیلی افراد سه گروه آزمودنی و میزان خلاقیت آنان-------------------------- 198
جدول 49-4 آزمون خی دو رشته تحصیلی افراد و میزان خلاقیت آنان------------------------------------------ 198
جدول 50-4 وضعیت معدل افراد شركت كننده در پرسشنامه CREE و مصاحبه كتبی------------------------------- 199
جدول 51-4 پیشایندی معدل افراد سه گروه آزمودنی و میزان خلاقیت آنان-------------------------------- 201
جدول 52-4 آزمون كروكسال والیس معدل افراد شركت كننده و میزان خلاقیت آنان-------------------------- 201
« فایل ورد (word) سنجش خلاقیت دانشجویان كارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه
فهرست نمودارها»
عنوان صفحه
نمودار 1-2 محل تقاطع خلاقیت (در عوامل موثر در خلاقیت) 58
نمودار 2-2 عمل مطلوب یادگیری زتروی----------- 67
نمودار 1-4 فراوانی میزان خلاقیت افراد در سه رشته مختلف مشاوره، روانشناسی و مدیریت آزمودنی و استفاده از پرسشنامه CREE نشان میدهد. ------------------------- 161
نمودار 2-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته به سوال 1 مصاحبه كتبی را نشان میدهد. ---------------------- 163
نمودار 3-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 1-2 مصاحبه كتبی نشان میدهد. ------------------ 165
نمودار 4-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 2-2 مصاحبه كتبی نشان میدهد.------------------- 168
نمودار 5-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 1-3 مصاحبه كتبی نشان میدهد. ------------------ 170
نمودار 6-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 2-3 مصاحبه كتبی نشان میدهد. ------------------ 172
نمودار 7-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 1-4 مصاحبه كتبی نشان میدهد. ------------------ 174
نمودار 8-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 2-4 مصاحبه كتبی نشان میدهد. ------------------ 176
نمودار 9-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 1-5 مصاحبه كتبی نشان میدهد. ------------------ 178
نمودار 10-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 2-5 مصاحبه كتبی نشان میدهد. ---------------- 180
نمودار 11-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 1-6 مصاحبه كتبی را به طور كمی نشان میدهد.--- 182
نمودار 12-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 2-6 مصاحبه كتبی را به طور كیفی نشان میدهد.-- 184
نمودار 13-4 فراوانی پاسخ افراد سه رشته مختلف را به سوال 7 مصاحبه كتبی را به طور كیفی نشان میدهد.---- 186
نمودار 14-4 وضعیت جنس افراد شركت كننده از سه رشته مختلف را در پرسشنامه CREE نشان میدهد. ------------- 192
نمودار 15-4 وضعیت سنی افراد شركت كننده از سه رشته مختلف را در پرسشنامه CREE نشان میدهد. ------------- 195
نمودار 16-4 فراوانی افراد شركت كننده در هر كدام از رشتهها در پرسشنامه CREE را نشان میدهد. ---------- 197
نمودار 17-4 معدل افراد شركت كننده در پرسشنامه CREE و مصاحبه كتبی در سه رشته مختلف را به طور كلی نشان میدهد. ------------------------------------------ 200
نمودار 18-4 معدل افراد دارای خلاقیت بالا را در سه گروه آزمودنی به طور كلی نشان میدهد. ----------- 202
نمودار 19-4 معدل افراد دارای خلاقیت متوسط را در سه گروه آزمودنی به طور كلی نشان میدهد. ----------- 203
نمودار 20-4 معدل افراد دارای خلاقیت پایین را در سه گروه آزمودنی به طور كلی نشان میدهد. ----------- 203
نمودار 21-4 آزمون ضریب هم بستگی پیرسون كه پراکندگی معدل در برابر نمرات استاندارد خلاقیت سه گروه آزمون را نشان میدهد. ------------------------------------------ 204