فایل ورد (word) بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر دارای 123 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر :
فایل ورد (word) بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر
فایل ورد (word) بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر
فهرست عناوین
عنوان صفحه
فصل اول ـ مروری بر انواع روسازی........... 16..
1-1- مقدمه................................ 17
1-2- تأثیر بارگذار و عوامل جوی بر سیستم روسازی 17
1-3- عوامل مؤثر در طرح روسازیها........... 20
1-4- روسازیهای انعطافپذیر................. 21
1-5- خلاصه و نتیجهگیری..................... 22
فصل دوم : كاهش عمر روسازی های انعطاف پذیر در اثر تغییرات شرایط چسبندگی بین لایه ها با توجه به كرنش قائم روی خاك بستر 23
1- مقدمه ............................... 24
2- تاثیر بارهای افقی و اصطكاك بین لایه ای به عمر روسازی ها 25
3- تحلیل نظریه تاثیر شرایط بین لایه ای .. 26
4- انتخاب مدل و روش تحلیل............... 29
4-1 - مدل هندسی روسازی................. 29
4-2 – بارگذاری.......................... 31
4-3 - مدل تعیین عمر روسازی ها .......... 33
5- تحلیل تاثیر شرایط بین لایه ای مختلف بر روی عملكرد روسازی ........................................ 33
5-1- تاثیر اجراء ضعیف اندود تك كت ( حالت اجرایی) 34
عنوان صفحه
5-2- تاثیر كاهش اجراء ضعیف اندود پریمكت ( حالت 3 اجرایی) 35
5-3- تاثیر اجرای نامناسب اندودهای بین لایه ای ( حالت 4 اجرایی)........................................ 37
6- خلاصه و نتیجه گیری.................... 39
فصل سوم: روشهای تحلیل روسازیهای انعطافپذیر 41
3-1- مقدمه................................ 42
3-2- حل سیستمهای لایهای با استفاده از تئوری چند لایهای 42
3-1-1- معادلات پایه........................ 44
3-2-2- شرایط مرزی و پیوستگی............... 47
3-3- حل سیستمهای لایهای با استفاده از روش اجزاء محدود 50
3-4- مقایسه روش چند لایهای با روش اجزاء محدود 55
3-5- خلاصه و نتیجهگیری..................... 58
فصل چهارم: بررسی نرمافزار Kenlayer جهت تحلیل روسازیهای انعطافپذیر
4-1- تئوری نرمافزار....................... 61
4-1-1- سیستم چند لایهی الاستیك:............. 61
4-1-2- Super Position و تعیین پاسخها......... 62
4-1-2-1- تجزیه تنشها به مولفهها x و Y..... 64
4-1-2-2- محاسبه تنشهای اصلی .............. 65
4-1-2-3- محاسبه كرنش بحرانی............... 65
4-1-3- آنالیز خرابی (Damage Anaysis)......... 66
عنوان صفحه
4-1-3-1- معیار بحرانی شكست ترك كششی....... 66
4-1-3-2- معیار بحرانی شكست تغییر شكل حداكثر 67
4-1-3-3- محورهای چندگانه.................. 68
4-1-4- لایههای غیرخطی...................... 70
4-1-4-1- مصالح دانهای..................... 70
4-1-4-1- تقسیم لایه به تعدادی زیر لایه...... 72
4-1-4-1-2- انتخاب نقطه مناسب جهت طراحی.... 72
4-1-4-2- مصالح ریزدانه.................... 74
4-1-4-3- نقطه تنش برای لایه غیرخطی......... 77
4-2- نكات فنی راجع به Kenlayer.............. 79
4-2-1- اطلاعات عمومی نرمافزار.............. 79
4-2-1-1- مصالح............................ 79
4-2-1-2- آنالیز خرابی..................... 81
4-2-1-3- تعداد بازههای زمانی در هر سال.... 81
4-2-1-4- بارها............................ 81
4-3- خلاصه و نتیجهگیری..................... 82
فصل پنجم ـ بررسی نرمافزار (TUPAS) جهت تحلیل روسازیهای انعطافپذیر
مقدمه..................................... 85
5-1- تئوری نرمافزار....................... 86
عنوان صفحه
5-1-1- سیستم لایهای........................ 87
5-1-2- برهم نهی بارها و تعیین پاسخها...... 87
5-2- نكات فنی............................. 89
5-3- خلاصه و نتیجهگیری..................... 91
فصل ششم ـ مقایسهی عملكرد و نتایج حاصل از نرمافزارهای TUPAS و KENLAYER..................................
6-1- مقدمه................................ 94
6-2- شرح چند مثال......................... 94
6-2-1- شرح مسئله با چرخ منفرد............. 94
6-2-2- شرح مسئله با چرخ چندگانه........... 94
6-3- حل چند مثال.......................... 95
6-3-1- حل مسئله 3 لایهای تحت بارگذاری تك چرخ 95
6-3-2- حل مسئله 3 لایهای تحت بارگذاری ناشی از یك محور سه گانه 96
6-3-3- حل مسئله 3 لایه غیرخطی ناشی از بارگذاری تك چرخ 98
6-4- آنالیز حساسیت....................... 100
6-4-1- آنالیز خطی........................ 101
6-4-1-1- سیستم سه لایهای.................. 101
6-4-1-2- تاثیر ضخامت لایه................. 103
6-4-1-3- تاثیر مدول لایهها................ 104
6-4-2- آنالیز غیرخطی..................... 106
عنوان صفحه
فصل هفتم ـ جمعبندی و نتیجهگیری........... 108
7-1- خلاصه................................ 109
7-2- نتیجهگیری........................... 111
7-3- پیشنهادات........................... 111
منابع و مراجع............................ 113