فایل ورد (word) ارزيابي عملکرد بر اساس مدل کارت امتياز متوازن BSC جهت پياده سازي استراتژي هاي سازمان در بانک کشاورزي شهر تهران دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) ارزيابي عملکرد بر اساس مدل کارت امتياز متوازن BSC جهت پياده سازي استراتژي هاي سازمان در بانک کشاورزي شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ارزيابي عملکرد بر اساس مدل کارت امتياز متوازن BSC جهت پياده سازي استراتژي هاي سازمان در بانک کشاورزي شهر تهران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) ارزيابي عملکرد بر اساس مدل کارت امتياز متوازن BSC جهت پياده سازي استراتژي هاي سازمان در بانک کشاورزي شهر تهران :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : دومين همايش بين المللي دستاوردهاي نوين در علوم مديريت و اقتصاد
تعداد صفحات :17
چکیده مقاله:
همه سازمان ها چه دولتی و چه خصوصی، برای توسعه، رشد و پایداری در عرصه رقابتی امروز، به نوعی به سیستم ارزیابی عملکرداثربخش نیاز دارند؛ که با استفاده از آن بتوانند کارایی و اثربخشی برنامه های سازمان، فرآیند و نیروی انسانی خود را مورد سنجش قراردهند .سازمانهای کارا به جمع آوری و تحلیل داده ها بسنده نمیکنند بلکه از این داده ها برای بهبود سازمان و تحقق رسالت ها واستراتژی های خود استفاده میکنند .به عبارت دیگر به جای ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد میپردازند. به عنوان ابزاری جهت سنجش عملکرد سازمانها در راستای اهداف و (BSC (متدولوژی روش امتیازی متوازن استراتژی های آنها در چهار منظر مالی، مشتری،فرآیندهای داخلی و در نهایت منظر رشد و یادگیری است. هدف از انجام این تحقیق ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیاز متوازن(BSC (جهت پیاده سازی استراتژی های سازمان در بانک کشاورزی در شعب ارزی (مرکزی، شهر آرا، شهید بهشتی، مرکز تجاری گلستان، توحید، بلوار کشاور و ونک ) شهر تهران با آزمون چهار فرضیه مورد آزمون قرار گرفت. جامعه آماری به روش سرشماری 234 در سال 1394 می باشد. روش تحقیق توصیفی زمینه یابی و روش بکاررفته در آن پیمایشی می باشد.نتایج مربوط به آزمون دو جمله ای نشان میدهد که در اکثر شاخصها،عملکرد شعب ارزی بانک کشاورزی رضایتبخش بوده است(05,0 p .(و سایر یافته ها حاکی از آن هستند در منظرمالی به 4,41 %از اهداف، در منظر مشتریان به 38,87 %در منظر فرآیندهای داخلی به 13,66% و در منظر رشد و یادگیری به 75 % از اهداف استراتژیک خود تحقق یافته است.