فایل ورد (word) تحليل تاثيرگذاري تبليغات و بازاريابي الکترونيک بر جذب گردشگران سلامت درايران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) تحليل تاثيرگذاري تبليغات و بازاريابي الکترونيک بر جذب گردشگران سلامت درايران دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) تحليل تاثيرگذاري تبليغات و بازاريابي الکترونيک بر جذب گردشگران سلامت درايران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تحليل تاثيرگذاري تبليغات و بازاريابي الکترونيک بر جذب گردشگران سلامت درايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) تحليل تاثيرگذاري تبليغات و بازاريابي الکترونيک بر جذب گردشگران سلامت درايران :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين همايش بين المللي دستاوردهاي نوين در علوم مديريت و اقتصاد

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

دولت ایران بر اساس برنامه ریز ی های خود باید تا پایان برنامه چهارم توسعه، 30 درصد از نیازهای بهداشتی و درمانی کشور را از طریق صدور کالا، خدمات پزشکی و توریسم درمانی فراهم کند. برآورد شده است هر گردشگر سلامت سه برابر یک گردشگر معمولی موجبارزآوری میشود. از طرفی بهترین و رضایت بخشترین تسهیلات گردشگری بدون بازاریابی سودآور نخواهند بود. باید در خصوص مقصد-های گردشگری اطلاع رسانی کافی انجام گیرد و مردم قبل از سفر کردن به آنجا، به بازدید کردن از آن جا علاقمند شوند. امروزه مشتریان برای برنامههای سفر خود، انتخاب و خرید محصول گردشگری از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات، اطلاعات مورد نیاز را به دست می-آورند. فناوری اطلاعات باعث تغییر گردشگری در سطح جهانی شده است. در واقع ما بعد از انقلاب افزایش استفاده از اینترنت، امروزهانقلاب دوم در اینترنت یعنی نفوذ تجارت الکترونیک و پیرو آن بازاریابی الکترونیک را تجربه میکنیم. تعیین استراتژی بازاریابی و تبلیغات اثربخش با توجه به ظهور، نفوذ و تاثیرات اینترنت در سراسر دنیا و ایران و همچنین تاثیرات و تغییراتی که در زندگی جاری مردم و دانش بازاریابی ایجاد نمودهاند، جزء لاینفک و جدایی ناپذیر جذب گردشگران سلامت میباشد. بنابراین این پژوهش سعی دارد که به تحلیل تاثیرگذاری تبلیغات و بازاریابی الکترونیک بر جذب گردشگران سلامت در ایران و ضرورت و اهمیت آن بپردازد.

لینک کمکی