فایل ورد (word) ماهيت و نقش مديريت دانش بر نوآوري سازماني دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) ماهيت و نقش مديريت دانش بر نوآوري سازماني کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ماهيت و نقش مديريت دانش بر نوآوري سازماني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) ماهيت و نقش مديريت دانش بر نوآوري سازماني :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : دومين همايش بين المللي دستاوردهاي نوين در علوم مديريت و اقتصاد
تعداد صفحات :10
چکیده مقاله:
رقابت در دنیای امروز اصل اساسی و تضمین کننده حیات سازمانها است. در بسیاری از صنایع عملیاتی کردن و سبقت گرفتن در رقابت مستلزم نوآوری در ارایه محصولات و خدمات جدید است. دانش سازمانی به عنوان یکی از عومل مهم در ایجاد نوآوری شناخته می شود ومدیریت دانش به عنوان ابزاری برای ایجاد دانش سازمانی میباشد . مدیریت دانش به عنوان یک مفهوم بسیار مهم در کسب و کار جهانیشناخته شده است. در بسیاری از شرکت ها، مدیریت دانش به عنوان یک اولویت سرمایه گذاری رده بالا قرار گرفته است که به نوبه خود در نوآوری و موفقیت مالی تاثیر می گذارد. امروزه چالش اصلی سازمان ها، نوآوری 1 است و این نوآوری است که فرایند تطبیق با بسیاری ازتغییرات محیطی را تسهیل می کند. در واقع، نوآور بودن به سازمان در برخورد با محیط متلاطم خارجی کمک می کند که با پیچیدگی وتغییری که به سرعت در حال افزایش است مقابله کند. در چنین شرایطی، سازمان هایی که ظرفیت نوآوری دارند، قادرند که به چالش ها سریع تر پاسخ دهند، محصولات جدیدی را استخراج کنند و فرصت های بازار بهتری نسبت به شرکت های فاقد نوآوری به دست آورند.تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی- تبیینی می باشد یعنی می خواهیم با توجه به تیوریهای مطرح بحث شدهدر این حوزه به تحلیل بپردازیم، همچنین تحقیق حاضر که برگرفته از پایان نامه که در شهرک های صنعتی شهرستان اردبیل کار شده است می باشد با این تفاوت که می خواهیم با توجه به تیوریهای موجود مطرح شده در این مقاله می خواهیم نقش مدیریت دانش و تاثیرآن بر نوآوری سازمانی را بررسی و تحلیل کنیم. که ابتدا به بررسی ماهیت و نقش حیاتی مدیریت دانش می پردازیم سپس ارتباط آن بانوآوری سازمانی و در نهایت با توجه به تیوریهای بحث شده در این حوزه و جامعه آماری تحقیق حاضر نتیجه گیری و ارایه پیشنهاد می پردازیم.