فایل ورد (word) ارتباط ايده هاي نو و فروشگاه هاي بزرگ با رويکرد به معماري اکوتک دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) ارتباط ايده هاي نو و فروشگاه هاي بزرگ با رويکرد به معماري اکوتک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ارتباط ايده هاي نو و فروشگاه هاي بزرگ با رويکرد به معماري اکوتک،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) ارتباط ايده هاي نو و فروشگاه هاي بزرگ با رويکرد به معماري اکوتک :
سال انتشار : 1394
نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس سالانه بين المللي عمران، معماري و شهرسازي
تعداد صفحات :5
چکیده مقاله:
ایده یا مثال یا صورت یا انگاره یا طرح نو در حقیقت یک تصور ذهنی است . شاید بتوان ایده نو دادن را اولین گام برای حل یک مشکل یا برآورده کردن یک نیاز دانست. به عبارت دیگر ایده های نو ساده ترین راه حلی است که انسان در برابر یک مسیله یا نیاز به آن فکر می کند. هرچند می توان یک ایده را بسط داد و پیچیده کرد طرح یک ایده نو با توجه به ماهیت ذهنی آن می تواند فارغ از هرگونه قید و بندی صورت پذیرد. اما برای عملی کردن آن، که باید بسیاری از این محدودیت ها مثل قوانین فیزیکی، حقوقی و .... توجه کرد. طرح ایده های نو، رابطه مستقیمی با خیال پردازی و خلاقیت دارد. این مطلب از کتاب داستان رابرت مک کی ترجمه محمد گذر آبادی چنین است که عناصر در داستان شامل واژه شناسی، ساختار، حادثه، صحنه، لحظه، سکانس، پرده، داستان، مثلث داستان، شاه پیرنگ ، خرده پیرنگ ، ضد پیرنگ، تفاوت های صوری در درون مثلث داستان، پایانه های بسته در برابر پایانه های باز، کشمکش بیرونی در برابر کشمکش درونی، که قهرمان منفرد در برابر تعدد قهرمان منفعل، زمان خطی در برابر غیرخطی، علیت در برابر تصادف، قابلیت پایدار در برابر واقعیت ناپایدار، تقی در برابر ایستایی، سیاست ترکی داستان، و بالاخره نویسنده باید به فرم کلاسیک تسلط داشته باشد و به چیزی که می نویسند ایمان داشته باشد و این کلید حل معمای طرح و ایده نو که همان اکوتک می باشد.