فایل ورد (word) بررسي نقش رسانه ها در جذب گردشگر

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي نقش رسانه ها در جذب گردشگر دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي نقش رسانه ها در جذب گردشگر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي نقش رسانه ها در جذب گردشگر،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي نقش رسانه ها در جذب گردشگر :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس سالانه بين المللي عمران، معماري و شهرسازي

تعداد صفحات :8

چکیده مقاله:

در دسترس بودن اطلاعات از طریق وب سایت و آن لاین بودند و همچنین تهیه بروشور و دسترسی به دفاتر اطلاعات از جمله مسایل ریز و مهم در جلب توریست است. اطلاعات باید کامل در اختیار گردشگر قرار گیرد تا هیچ مشکلی پیش نیاید. با اطلاع رسانی و تبلیغات صحیح بایستی یک تصور درست از مردم به مسلمانی ایران در اذهان جهانی به وجود آمد تا آن ها اسلام را منبع قوانین سخت تصور نکنند. پروژه حاضر از جمله پیمایش است که بدین منظور 50 پرسش نامه تهیه و در بین گردشگران توزیع شده است همچنین 15 مقاله در رابطه با موشک پروژه مورد بررسی قرار گرفته و سپس نتایج این دو با هم مقایسه شده و گفته برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش آنتروپی شانون بهره گرفته شده است. همچنین برای آزمون فرضیه های پژوهش از روش آزمون کای دو 2 دو بعدی استفاده شده است. نتیجه تحقیق حاکی از آنست که برای این که کشورمان را به گردشگران معرفی کنیم ابتدا باید کانال مناسبی را برای تبلیغ انتخاب کنید یعنی رساله مناسب و تاثیرگذار را انتخاب کنیم. که با توجه به نتایج این تحقیق به حقیر، تلویزیون و اینترنت مخاطبان بیشتر و همچنین تاثیرگذاری بیشتری نسبت به رسانه های دیگر دارد، همچنین برگزاری نمایشگاه ها هم باعث جذب گردشگر و همایش مهندسی کشور و صنایع دستی کشور به افراد خارجی می شود. همچنین با توجه به تبلیغات سویی که در کشورهای غربی علیه کشور ما می شود ما می توانیم تبلیغات مان را بیشتر برای کشورهایی استفاده کنیم که تبلیغات سو در آنجا کمتر باشد، با توجه به مقالات بررسی شده، تبلیغات سو در شرق آسیا به نسبت سایر کشورها کمتر می باشد. همچنین می توانیم تبلیغات را برای کشورهای اسلامی که تصور خوبی نسبت به کشور ما دارد انجام دهیم.

لینک کمکی