فایل ورد (word) هويت حرفه اي خدشه دار: عامل بازدارنده يادگيري مراقبت هاي پرستاري در دانشجويان- يک مطالعه کيفي در ايران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) هويت حرفه اي خدشه دار: عامل بازدارنده يادگيري مراقبت هاي پرستاري در دانشجويان- يک مطالعه کيفي در ايران دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) هويت حرفه اي خدشه دار: عامل بازدارنده يادگيري مراقبت هاي پرستاري در دانشجويان- يک مطالعه کيفي در ايران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) هويت حرفه اي خدشه دار: عامل بازدارنده يادگيري مراقبت هاي پرستاري در دانشجويان- يک مطالعه کيفي در ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) هويت حرفه اي خدشه دار: عامل بازدارنده يادگيري مراقبت هاي پرستاري در دانشجويان- يک مطالعه کيفي در ايران :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : باليني پرستاري و مامايي

تعداد صفحات :20

زمینه و هدف: هویت حرفه ای خدشه دار باعث نارضایتی دانشجویان پرستاری از محیط یادگیری می شود و پیامدهای رفتاری آن عملکرد مراقبتی ضعیف در بالین، کاهش انگیزه، تلاش کمتر برای یادگیری مراقبت پرستاری و شادمانی کم در محیط یادگیری را در پی دارد و بر کیفیت مراقبت از بیمار و اثربخشی نظام آموزشی تاثیرگذار است. این مطالعه با هدف تبیین اثرات هویت حرفه ای بر یادگیری مراقبت های پرستاری در دانشجویان انجام شده است.روش بررسی: در این مطالعه توصیفی- تحلیلی از نوع کیفی، 25 دانشجوی پرستاری در مقطع لیسانس به صورت نمونه گیری مبتنی بر هدف از دانشکده های پرستاری مامایی تهران و شهید بهشتی انتخاب شدند. از مصاحبه های نیمه ساختار یافته برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد. روش آنالیز محتوی قراردادی، برای تجزیه و تحلیل داده ها و تعیین الگوهای مرتبط مورد استفاده قرار گرفت.یافته ها: از تحلیل مصاحبه ها یک الگو با عنوان هویت حرفه ای خدشه دار به دست آمد. این الگو شامل دو طبقه پایمال شدن شان و منزلت فردی- اجتماعی و بی صدایی پرستاران بود.نتیجه گیری: استفاده از الگوی هویت حرفه ای خدشه دار طراحی شده در این مطالعه در فرآیند یادگیری می تواند به مربیان و مدیران آموزشی کمک کند تا استراتژی هایی را برای تقویت هویت حرفه ای مثبت در دانشجویان پرستاری و به دنبال آن ارتقاء یادگیری آن ها به کار گیرند.
كلید واژه: هویت اجتماعی، عملکرد مراقبتی، دانشجویان پرستاری، یادگیری، منزلت فردی اجتماعی

لینک کمکی