فایل ورد (word) بررسي تاثير خصوصيات مشتريان بر تمايل آنها به پذيرش خريد اينترنتي (پيمايشي پيرامون دانشکده مديريت دانشگاه تهران) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تاثير خصوصيات مشتريان بر تمايل آنها به پذيرش خريد اينترنتي (پيمايشي پيرامون دانشکده مديريت دانشگاه تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تاثير خصوصيات مشتريان بر تمايل آنها به پذيرش خريد اينترنتي (پيمايشي پيرامون دانشکده مديريت دانشگاه تهران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تاثير خصوصيات مشتريان بر تمايل آنها به پذيرش خريد اينترنتي (پيمايشي پيرامون دانشکده مديريت دانشگاه تهران) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت فناوري اطلاعات
تعداد صفحات :24
مطالعات پیشین در زمینه تجارت الکترونیک نشان داده اند که خصوصیات مصرف کنندگان، از مهم ترین عوامل در پذیرش خرید اینترنتی از سوی آنان است. البته اکثر مطالعات در این حوزه، بر یک محصول یا محصولات مشابه تمرکز داشته اند و تاثیر تنوع محصولات در پذیرش خرید اینترنتی نادیده گرفته شده است. برای مقابله با چنین محدودیتی، پژوهش پیش رو در نظر دارد به بررسی تاثیر انواع مختلفی از محصولات بپردازد. برای این امر از طبقه بندی «پترسون» استفاده شده که برای طبقه بندی کالاها و خدمات ارائه شده در فضای وب طراحی شده است. این پژوهش با روش توصیفی از نوع همبستگی انجام گرفته است. داده های آن با استفاده از ابزار پرسش نامه، در نمونه ای به تعداد 231 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران گردآوری شده است. تحلیل رگرسیون چندگانه نشان می دهد که خصوصیات مصرف کنندگان بر اساس کالاها و خدمات گوناگون، تاثیر متفاوتی دارد. پذیرش نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات، خودکفایتی اینترنتی، ادراکات از امنیت وب، نگرانی های حریم خصوصی و درخور بودن محصول، ویژگی هایی هستند که بر اساس نوع کالا یا خدمات، بر نگرش افراد به پذیرش خرید اینترنتی آنان تاثیرگذارند.
كلید واژه: انواع محصولات و خدمات، خرید اینترنتی، خصوصیات مشتریان