فایل ورد (word) اولويت بندي عناصر الگوي آميخته بازاريابي در صنعت چاپ و نشر در ايران (حوزه کتاب) بر مبناي الگوي مديريت منسجم خدمات «لاولاک و لارن»

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) اولويت بندي عناصر الگوي آميخته بازاريابي در صنعت چاپ و نشر در ايران (حوزه کتاب) بر مبناي الگوي مديريت منسجم خدمات «لاولاک و لارن» دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) اولويت بندي عناصر الگوي آميخته بازاريابي در صنعت چاپ و نشر در ايران (حوزه کتاب) بر مبناي الگوي مديريت منسجم خدمات «لاولاک و لارن»  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) اولويت بندي عناصر الگوي آميخته بازاريابي در صنعت چاپ و نشر در ايران (حوزه کتاب) بر مبناي الگوي مديريت منسجم خدمات «لاولاک و لارن»،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) اولويت بندي عناصر الگوي آميخته بازاريابي در صنعت چاپ و نشر در ايران (حوزه کتاب) بر مبناي الگوي مديريت منسجم خدمات «لاولاک و لارن» :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : كتاب مهر

تعداد صفحات :29

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.
كلید واژه: آمیخته بازاریابی، الگوی مدیریت منسجم خدمات، صنعت نشر، کتاب

لینک کمکی