فایل ورد (word) اولويت بندي عناصر الگوي آميخته بازاريابي در صنعت چاپ و نشر در ايران (حوزه کتاب) بر مبناي الگوي مديريت منسجم خدمات «لاولاک و لارن» دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) اولويت بندي عناصر الگوي آميخته بازاريابي در صنعت چاپ و نشر در ايران (حوزه کتاب) بر مبناي الگوي مديريت منسجم خدمات «لاولاک و لارن» کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) اولويت بندي عناصر الگوي آميخته بازاريابي در صنعت چاپ و نشر در ايران (حوزه کتاب) بر مبناي الگوي مديريت منسجم خدمات «لاولاک و لارن»،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) اولويت بندي عناصر الگوي آميخته بازاريابي در صنعت چاپ و نشر در ايران (حوزه کتاب) بر مبناي الگوي مديريت منسجم خدمات «لاولاک و لارن» :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : كتاب مهر
تعداد صفحات :29
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.
كلید واژه: آمیخته بازاریابی، الگوی مدیریت منسجم خدمات، صنعت نشر، کتاب