فایل ورد (word) مقاله بررسي تأثير ابعاد رفتار شهروندي سازماني برارزش ويژ? برند مبتني بر مشتري در صنعت هتلداري: نقش تعديلگر اخلاق کار اسلامي دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي تأثير ابعاد رفتار شهروندي سازماني برارزش ويژ? برند مبتني بر مشتري در صنعت هتلداري: نقش تعديلگر اخلاق کار اسلامي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي تأثير ابعاد رفتار شهروندي سازماني برارزش ويژ? برند مبتني بر مشتري در صنعت هتلداري: نقش تعديلگر اخلاق کار اسلامي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي تأثير ابعاد رفتار شهروندي سازماني برارزش ويژ? برند مبتني بر مشتري در صنعت هتلداري: نقش تعديلگر اخلاق کار اسلامي :
تعداد صفحات :36
هدف از این پژوهش بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد آن بر ارزش ویژ برند مبتنی بر مشتری و همچنین بررسی تأثیر تعدیلگرایان اخلاق کار اسلامی در رابط مذکور در صنعت هتلداری است. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ نحو گردآوری دادهها توصیفی، از نوع پیمایشی است. جامع هدف این پژوهش از دو گروه مشتریان و کارکنان صفی مجموع هتلهای پارسیان شهر تهران تشکیل شده است. روش نمونهگیری برای گروه اول، روش در دسترس و برای گروه دوم، روش خوشهای دومرحلهای بوده است. برای جمعآوری داده از پرسشنامههای استاندارد استفاده شده و روش تحلیل دادهها مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرمافزار Smart PLS3.2.6 بوده است. مطابق نتایج پژوهش، ابعاد رفتار شهروندی سازمانی، یعنی نوعدوستی، تواضع و فروتنی، روحی جوانمردی، وجدان کاری و فضیلت مدنی، تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژ برند داشتند. بهعلاوه، اخلاق کار اسلامی در رابط میان رفتار شهروندی سازمانی و ارزش ویژ برند مبتنی بر مشتری، نقش تعدیلکننده داشت؛ بدین معنا که به افزایش رابط میان این دو متغیر منجر شد.