فایل ورد (word) مقاله رفتار خريد بدون برنامهريزي برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعي: نقش تعاملات شبهاجتماعي کاربران (مطالع? موردي: کاربران شبک? اينستاگرام) دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله رفتار خريد بدون برنامهريزي برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعي: نقش تعاملات شبهاجتماعي کاربران (مطالع? موردي: کاربران شبک? اينستاگرام) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله رفتار خريد بدون برنامهريزي برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعي: نقش تعاملات شبهاجتماعي کاربران (مطالع? موردي: کاربران شبک? اينستاگرام)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله رفتار خريد بدون برنامهريزي برخط مصرفکنندگان در تجارت اجتماعي: نقش تعاملات شبهاجتماعي کاربران (مطالع? موردي: کاربران شبک? اينستاگرام) :
تعداد صفحات :33
مشتری کلید اصلی موفقیت یا موفق نبودن شرکتهاست. رفتار خرید بدون برنامهریزی از مهمترین رفتارهای خرید است و در حفظ توازن بازارها نقش اساسی دارد. این رفتار مبتنی بر تصمیمگیری آنی در زمین خرید است. پژوهش پیش رو، عوامل مؤثر بر رفتار خرید برخط بدون برنامهریزی در شبکههای اجتماعی را بررسی کرده است. مدل مفهومی تحقیق با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری و بر اساس اطلاعات آماری 384 نفر که در شبک اجتماعی اینستاگرام سابق خرید داشتند، تحلیل شد و روایی و پایایی ابزار اندازهگیری بررسی و به تأیید رسید. نتایج نشان میدهد عامل جاذبههای دیداری، تأثیر مثبتی بر لذت درک شده دارد و لذت درک شده نیز، بر گرایش و اصرار به خرید بدون برنامهریزی تأثیر مثبتی میگذارد. از بین سه عامل شباهت، تخصص و خویشاوندی، فقط تأثیر مثبت دو عامل شباهت و تخصص بر تعاملات فرا اجتماعی تأیید شد. از نتایج دیگر اینکه، تأثیر مثبت تعاملات فرا اجتماعی بر گرایش و گرایش بر اصرار به خرید بدون برنامهریزی به تأیید رسید، اما تأثیر مثبت تعاملات فرا اجتماعی بر لذت درک شده تأیید نشد.