فایل ورد (word) مقاله درآمدي بر آسيب شناسي تدريس فرهنگ در ايران: بررسي رابط? بين فرهنگ زدايي و هوش هيجاني در بين زبان آموزان انگليسي دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله درآمدي بر آسيب شناسي تدريس فرهنگ در ايران: بررسي رابط? بين فرهنگ زدايي و هوش هيجاني در بين زبان آموزان انگليسي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله درآمدي بر آسيب شناسي تدريس فرهنگ در ايران: بررسي رابط? بين فرهنگ زدايي و هوش هيجاني در بين زبان آموزان انگليسي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله درآمدي بر آسيب شناسي تدريس فرهنگ در ايران: بررسي رابط? بين فرهنگ زدايي و هوش هيجاني در بين زبان آموزان انگليسي :
تعداد صفحات :29
زبان آموزانی که انگلیسی را به عنوان زبان خارجی می-آموزند ممکن است در حین یادگیری زبان مقصد دچار نوعی بحران هویت شوند. مطالعهی حاضر به بررسی رابطهی بین فرهنگزداییو هوش هیجانی در میان زبانآموزان ایرانی میپردازد و بر آن است که دریابد آیا فرایند رویارویی زبان آموزان با زبان انگلیسی منجر به بیگانگی فرهنگی در آنان میشود. به این منظور 80 دانشجوی زبان انگلیسی دانشگاه زنجان در پژوهش شرکت داده شدند و از آنها خواسته شد که به تست وابستگی فرهنگ بومی (پیشقدم، 2012) و نیز تست هوش هیجانی (شات و همکاران، 1998) پاسخ دهند. نتایج تحقیق نشان داد که رابطهی معناداری بین هوش هیجانی و فرهنگزدایی وجود دارد. از آنجاییکه مسألهی آموزش زبان انگلیسی در ایران و تأثیرات احتمالی آن بر هویت فرهنگی حائز اهمیت بسیاری است، بررسی تأثیرات احتمالی فرهنگ زبان انگلیسی بر هویت زبان آموزان ایرانی میتواند در مسائل آموزش زبان راهگشا باشد. به ویژه توصیه میشود که برنامه ریزان درسی توجه ویژهای به بایدها و نبایدهای گنجاندن مقوله فرهنگ در کتب آموزشی زبان انگلیسی داشته باشند.