فایل ورد (word) مقاله تاثير تکنيک هاي کپي- پوشش- مقايسه و خوداصلاحي فوري برپيشرفت ديکته و يادآوري املاي لغات فراگيران زبان انگليسي ايراني درپاي? نهم دارای 43 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله تاثير تکنيک هاي کپي- پوشش- مقايسه و خوداصلاحي فوري برپيشرفت ديکته و يادآوري املاي لغات فراگيران زبان انگليسي ايراني درپاي? نهم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله تاثير تکنيک هاي کپي- پوشش- مقايسه و خوداصلاحي فوري برپيشرفت ديکته و يادآوري املاي لغات فراگيران زبان انگليسي ايراني درپاي? نهم،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله تاثير تکنيک هاي کپي- پوشش- مقايسه و خوداصلاحي فوري برپيشرفت ديکته و يادآوري املاي لغات فراگيران زبان انگليسي ايراني درپاي? نهم :
تعداد صفحات :43
هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر استفاده از تکنیکهای خود کنترلی کپی-پوشش-مقایسه و خود اصلاحی فوری بر یادگیری دیکته لغات روی دانش آموزان پایه نهم بوده است. در این پژوهش، محقق با یک طرح شبه تجربی، تاثیراستفاده از این تکنیکها را روی 94 دانش آموز دخترپایه نهم، دردو گروه تجربی بررسی کرد و آنها را با گروه کنترل مقایسه نمود. پس از برگزاری آزمون سطح مبتدی نلسون، تست پیش آزمون اجرا شد. بعد از هشت جلسه تدریس 35 لغت جدید ماخوذ ازدو درس اول کتاب درسی آنها، پس آزمون اول انجام شد. به منظور بررسی تاثیراستفاده از این تکنیکها بر میزان بیادآوری لغات، پس آزمون دوم بعد از 25 روز اجرا شد. نتایج تحلیل آماری آنکوا نشان داد تکنیک کپی-پوشش-مقایسه بیشترین تاثیررا در یادگیری دیکته لغات و به خاطرسپاری آنها دارد. دبیران میتوانند کلاسهای سنتی خود را با استفاده از این تکنیک پویاتر کنند و دیکته دانش آموزان را تقویت نمایند.