فایل ورد (word) مقاله تبيين مدل ارزش ادراکشد? برند بر خوشنامي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله تبيين مدل ارزش ادراکشد? برند بر خوشنامي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله تبيين مدل ارزش ادراکشد? برند بر خوشنامي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله تبيين مدل ارزش ادراکشد? برند بر خوشنامي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس :
تعداد صفحات :21
هدف پژوهش حاضر بررسی نقش ارزش ادراکشد برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود. جامع پژوهش تمام هواداران بالای 18 سال دو باشگاه بزرگ پایتخت بود؛ حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان 384 نفر بهدست آمد و برای جمعآوری دادهها از روش نمونهگیری خوشهای تصادفی استفاده شد. برای جمعآوری اطلاعات از دو پرسشنام ارزش ادراکشد برند (1393) و خوشنامی باشگاه رسلر (2010)، استفاده شد. برای اطمینان از روایی پرسشنامه، از نظرهای پنج تن از استادان رشت مدیریت ورزشی استفاده شد. پایایی پرسشنامههای تحقیق با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای ابزار پژوهش بهترتیب 87/0، 81/0 بهدست آمد. در بررسی روابط بین متغیرها، خروجیهای نرمافزار AMOS نشاندهند مناسب بودن مدل بود. نتایج نشان داد از میان ابعاد ارزش ادراکشد برند، کیفیت ادراکشده از برند پیشبینیکنند قویتری نسبت به آگاهی از برند و وفاداری به برند برای خوشنامی باشگاه است؛ یعنی باشگاههایی که به برند خود ارزش میبخشند، بهطوریکه این ارزش ایجادشده توسط مشتریان و هواداران باشگاه درک شود، این ارزش ادراکشده به خوشنامی باشگاه منجر میشود.