فایل ورد (word) مقاله بررسي موانع پيادهسازي مديريت ارتباط با مشتري الکترونيکي (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبي دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي موانع پيادهسازي مديريت ارتباط با مشتري الکترونيکي (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي موانع پيادهسازي مديريت ارتباط با مشتري الکترونيکي (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي موانع پيادهسازي مديريت ارتباط با مشتري الکترونيکي (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبي :
تعداد صفحات :21
هدف از این پژوهش بررسی موانع و مشکلات پیادهسازی مدیریت (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی بود. جامعه و نمون آماری کلی کارکنان و مدیران ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی بودند (120 نفر). ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامهای حاوی 15 سؤال بود که موانع پیادهسازی مدیریت (ی-سی.ار. ام) را از جنبههای مختلف ارزیابی میکرد. روایی پرسشنامه با استفاده از روش تحلیل عاملی و روایی سازه معنادار مشاهده شد. پایایی آن نیز از طریق آلفای کرونباخ 86/0 بهدست آمد. پس از توزیع پرسشنامهها، در نهایت 92 پرسشنامه ارزیابی شد. براساس نتایج پژوهش، موانع و مشکلات به سه دسته موانع ساختاری، اجتماعی و فناوری اطلاعات تقسیم شد. نتایج آزمون فریدمن نشان داد، دوازده مانع اصلی در پیادهسازی (E-CRM) وجود دارد (m>3). مهمترین موانع عبارتاند از مدیریت دانش (4)، هزینههای اولی اجرا (78/3) و ابزار کاربردی یکپارچه (61/3). بنابراین لازم است ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی برای اجرای مدیریت (ی- سی.ار. ام)، مدیریت دانش را سرلوح کار خود قرار دهند و در ابعاد ساختاری و اجتماعی تجدید نظر کنند.