فایل ورد (word) مقاله رتبه‌بندي عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشي با استفاده از AHP

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله رتبه‌بندي عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشي با استفاده از AHP دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله رتبه‌بندي عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشي با استفاده از AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله رتبه‌بندي عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشي با استفاده از AHP،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله رتبه‌بندي عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشي با استفاده از AHP :


تعداد صفحات :27

یکی از جنبه‌های مشترک همه انسان‌ها، صرف‌نظر از میزان تحصیلات، سطح درآمد، محل سکونت و غیره، این است که همه آنها مصرف‌کننده‌اند. نکت کلیدی موفقیت استراتژی بازاریابی، درک رفتار مصرف‌کننده است. بنابراین هدف از این تحقیق رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنند ورزشی بود. تحقیق حاضر توصیفی بود. گروه تحقیق متشکل از شانزده نفر از استادان مدیریت ورزشی بود. از روش فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی به‌منظور شناسایی مؤلفه‌ها استفاده شد. ابزار جمع‌آوری داده‌ها مصاحبه و پرسشنامه بود. در مجموع عوامل به‌دست‌آمده به پنج دسته، عوامل مربوط به آمیخت بازاریابی، عوامل شخصی، عوامل روانی، عوامل اجتماعی و عوامل فرهنگی تقسیم شدند. نتایج فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی نشان داد، آمیخت بازاریابی با وزن نسبی 323/0 مهم‌ترین عامل تأثیرگذار است و پس از آن به‌ترتیب عوامل روانی (245/0)، عوامل فردی (185/0)، عوامل اجتماعی (141/0) و عوامل فرهنگی (107/0) قرار دارند. همچنین با توجه به نرخ سازگاری به‌دست‌آمده (04/0)، اعتبار مناسب این اطلاعات تأیید شده است. چنانچه شرکت‌های تولیدکنند محصولات ورزشی تلاش کنند که با ترکیبی بهینه و متناسب از عوامل به‌دست‌آمده در این تحقیق خواسته‌های مصرف‌کنندگان را تأمین کنند، قادر خواهند بود که مصرف‌کنندگان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنند.

لینک کمکی