فایل ورد (word) مقاله تأثير توسع? برند ورزشي بر روي ارزش ويژ? برند (مورد مطالعه: برند پرسپوليس) دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله تأثير توسع? برند ورزشي بر روي ارزش ويژ? برند (مورد مطالعه: برند پرسپوليس) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله تأثير توسع? برند ورزشي بر روي ارزش ويژ? برند (مورد مطالعه: برند پرسپوليس)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله تأثير توسع? برند ورزشي بر روي ارزش ويژ? برند (مورد مطالعه: برند پرسپوليس) :
تعداد صفحات :27
با توجه به گستردگی روزافزون صنعت ورزش و سودآور بودن آن برای بسیاری از کشورهای دنیا، اهمیت برندینگ و توسع برند برای ورود به بخشها و بازارهای جدید، راهبرد متداول بسیاری از تیمهای ورزشی بزرگ دنیاست. هدف از این تحقیق، بررسی توسع برند ورزشی و حضور در بازارها و عرصههای مختلف و مطالع تأثیر آن بر ارزش ویژ برند است. بدین منظور برند پرسپولیس انتخاب شد که برندی محبوب و پرطرفدار در کشور است. با استفاده از روش نمونهگیری خوشهای، از میان شهرهای مختلف، شهر تهران بهعنوان نمون آماری برگزیده شد که تعداد اعضای نمون آماری با استفاده از جدول مورگان، 384 نفر برآورد شد. بهمنظور جمعآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد که حاوی 50 سؤال اعم از 5 سؤال جمعیتشناختی و 45 سؤال مربوط به متغیرهای تحقیق بود. پایایی و روایی پرسشنام مذکور بهوسیل ضریب آلفای کرونباخ و روایی منطقی سنجش شد. مدل مفهومی تحقیق بهوسیل روش معادلات ساختاری بررسی شد. نتایج نشان داد که توسع برند ورزشی بر ارزش ویژ برند، کیفیت ادراکشده، آگاهی از برند، وفاداری برند و تداعیات برند آثار مثبت و مستقیمی دارد.