فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير ارزش، اثربخشي و ريسک درک شده از سوي مصرف‌ کننده بر قصد خريد محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير ارزش، اثربخشي و ريسک درک شده از سوي مصرف‌ کننده بر قصد خريد محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران) دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير ارزش، اثربخشي و ريسک درک شده از سوي مصرف‌ کننده بر قصد خريد محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير ارزش، اثربخشي و ريسک درک شده از سوي مصرف‌ کننده بر قصد خريد محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير ارزش، اثربخشي و ريسک درک شده از سوي مصرف‌ کننده بر قصد خريد محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران) :


سال انتشار : 1394

تعداد صفحات :32

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف ‌کننده بر قصد خرید محصولات سبز در بین مصرف‌ کنندگان جوان می‌باشد. با استفاده از متغیرهای رفتار آگاهانه‌ی مصرف ‌کننده در خرید، اثربخشی درک شده از سوی مصرف‌ کننده، نگرانی زیست‌ محیطی، ارزش درک شده‌ی سبز، ریسک درک شده‌ی سبز، به‌ عنوان متغیر مستقل، و قصد خرید سبز به ‌عنوان متغیرهای وابسته، مدل تحقیق شکل ‌گرفته است. روش تحقیق حاضر، از نظر هدف کاربردی بوده و برحسب روش تحقیق، توصیفی است که با به‌ کارگیری ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی داده‌های مورد نیاز جمع‌آوری ‌شده است. جامعه آماری این پژوهش، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران می‌باشد و از روش نمونه‌ گیری به روش تصادفی استفاده گردیده و تعداد 400 نمونه قابل ‌قبول جمع‌آوری گردید. تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها با استفاده از نرم‌افزارSPSS و LISREL انجام ‌شده و نتایج پژوهش نشان می‌دهد که تاثیر متغیرهای رفتار آگاهانه، ارزش درک شده و همچنین اثربخشی درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر روی قصد خرید سبز مورد تایید قرار گرفت و نیز ریسک درک شده و نگرانی زیست‌ محیطی متغیرهایی هستند که تاثیرشان بر قصد خرید سبز در نمونه مورد تبیین به تایید نرسید.

لینک کمکی