فایل ورد (word) مقاله بررسي اثر بخشي تبليغات شرکت ملي گاز ايران در راستاي بهينه سازي مصرف

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله بررسي اثر بخشي تبليغات شرکت ملي گاز ايران در راستاي بهينه سازي مصرف دارای 37 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي اثر بخشي تبليغات شرکت ملي گاز ايران در راستاي بهينه سازي مصرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي اثر بخشي تبليغات شرکت ملي گاز ايران در راستاي بهينه سازي مصرف،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي اثر بخشي تبليغات شرکت ملي گاز ايران در راستاي بهينه سازي مصرف :




تعداد صفحات :37

امروزه تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی در تلاش است تا بین نیازهای مصر فکنندگان و اهداف شرکت ها رابطه ای منطقی ایجاد نماید. در این راستا هماهنگی بین عرضه و تقاضا یکی از کارکردهای مهم تبلیغات می باشد. شرکت ملی گاز ایران در طی سالیان متمادی تلاش نموده است تا با فرهنگ سازی مناسب رفتار درست را در بین مصرف کنندگان شکل دهد. یکی از اهداف شرکت ملی گاز ایران بهینه نمودن مصرف می باشد که در این راستا از تبلیغات تلویزیونی بیشترین استفاده را نموده است. اما این که تا چه حد توانسته است اهداف خود را تحقق بخشد و در این راستا به اثربخشی دست یابد، موضوع اصلی این مقاله را تشکیل می دهد. در این تحقیق با انتخاب یکی از الگوهای بررسی اثربخشی تبلیغات سعی شده تا ضمن بررسی موفقیت آمیز بودن هر کدام از برنامه های تبلیغات تلویزیونی اجرا شده این شرکت در زمستان 1386 ، اثر بخشی کلی این برنامه ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور نمونه مورد نظر از بین مصرف کنندگان گاز خانگی در شهر تهران انتخاب و داده های مورد نظر تحقیق از طریق توزیع پرسشنامه میان آنان گردآوری شد. روایی و پایایی پرسشنامه نیز مورد تایید قرار گرفت. آنچه از این تحقیق بر می آید این است که اگرچه برخی از برنام ههای تبلیغ تلویزیونی شرکت ملی گاز توانسته نتایج موفقیت آمیزی در بر داشته باشد، اما کلیت این برنامه ها نتوانسته موجبات تغییر در الگوی مصرف را به نحو مطلوبی فراهم آورد.

لینک کمکی