فایل ورد (word) مقاله عوامل موثر بر رفتار انتخابي مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتني برتئوري ارزش مصرف

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) مقاله عوامل موثر بر رفتار انتخابي مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتني برتئوري ارزش مصرف دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله عوامل موثر بر رفتار انتخابي مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتني برتئوري ارزش مصرف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله عوامل موثر بر رفتار انتخابي مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتني برتئوري ارزش مصرف،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله عوامل موثر بر رفتار انتخابي مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتني برتئوري ارزش مصرف :


سال انتشار : 1394

تعداد صفحات :27

این مقاله شامل تئوری ارزش مصرف به منظور تعیین عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کنندگان نسبت به محصولات سبز می­باشد و با توجه به نگرانی­ها و دیدگاه­ های مختلفی که مصرف کنندگان نسبت به محیط زیست دارند، به بررسی این که آیا تفاوت­ های قابل توجهی در مقادیر مصرف و رفتار انتخابی مصرف کننده وجود دارد یا خیر می پردازد. روش تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی بوده، جامعه مورد بررسی مصرف کنندگان مواد شوینده و بهداشتی استان قزوین بودند که به طور تصادفی 472 نفر به سوالات پاسخ دادند. با استفاده از داده­های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه و تجزیه و تحلیل آن­ها از روش معادلات ساختاری به بررسی میزان تاثیر هر یک از این شاخص­ها بر رفتار انتخابی پرداخته و به این نتیجه رسیدیم که از بین تمامی ابعاد درک شده مشتری در این تحقیق که شامل ارزش کیفیت، ارزش قیمتی، ارزش اجتماعی، ارزش احساسی، ارزش شرطی و ارزش شناختی بودند. ارزش اجتماعی و ارزش کیفیت بالاترین تاثیر را بر روی رفتار انتخابی مصرف کننده نسبت به محصولات سبز داشتند و ارزش قیمتی برای مصرف کننده از اهمیت زیادی برخوردار نمی­باشد. به دنبال کیفیت بالا، تازگی و جدید بودن محصول، کسب رضایت اجتماعی، شرایط ویژه و خاص به ازای خرید محصول سبز می­باشد و نسبت به قیمت بالای محصولات سبز حساسیت چندانی ندارد.

لینک کمکی