فایل ورد (word) مقاله تعيين عوامل اصلي تاثيرگذار بر شکست پروژه‌هاي مديريت ارتباط با مشتريان CRM (مورد کاوي: گروه پياده سازي فرايند مديريت ارتباط با مشتريان دانشکده رياضي و علوم کامپيوتر دانشگاه صنعتي اميرکبير)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله تعيين عوامل اصلي تاثيرگذار بر شکست پروژه‌هاي مديريت ارتباط با مشتريان CRM (مورد کاوي: گروه پياده سازي فرايند مديريت ارتباط با مشتريان دانشکده رياضي و علوم کامپيوتر دانشگاه صنعتي اميرکبير) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله تعيين عوامل اصلي تاثيرگذار بر شکست پروژه‌هاي مديريت ارتباط با مشتريان CRM (مورد کاوي: گروه پياده سازي فرايند مديريت ارتباط با مشتريان دانشکده رياضي و علوم کامپيوتر دانشگاه صنعتي اميرکبير)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله تعيين عوامل اصلي تاثيرگذار بر شکست پروژه‌هاي مديريت ارتباط با مشتريان CRM (مورد کاوي: گروه پياده سازي فرايند مديريت ارتباط با مشتريان دانشکده رياضي و علوم کامپيوتر دانشگاه صنعتي اميرکبير)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله تعيين عوامل اصلي تاثيرگذار بر شکست پروژه‌هاي مديريت ارتباط با مشتريان CRM (مورد کاوي: گروه پياده سازي فرايند مديريت ارتباط با مشتريان دانشکده رياضي و علوم کامپيوتر دانشگاه صنعتي اميرکبير) :




تعداد صفحات :25

مدیریت ارتباط با مشتریان در برگیرنده مجموعه ‏ای از فرایند‏ها است که سازمان­ ها را قادر می‌سازد تا از استراتژی­های کسب و کار در جهت ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان استفاده کند. سازمان‌ها به‌ خوبی دریافته­اند که برای رسیدن به اهداف خود، راهی جز ایجاد ارتباط صحیح با مشتریان از طریق اجرای مناسب پروژه‌های CRM وجود ندارد. تحقیقات نشان می‌دهد، درصد بسیار بالایی از این پروژه­ها در اجرا موفق نبوده و در نهایت با شکست مواجه می‌شوند. هدف این پژوهش این است که با بررسی پروژه­های CRM، عوامل اصلی موثر بر شکست آن­ها را تعیین، دسته بندی و به صورت دقیق مشخص کند. در این پژوهش از روش‌ توصیفی استفاده شده و از پرسشنامه و مصاحبه به عنوان ابزارهای اندازه‌گیری بهره‌گیری شده است. جامعه آماری تحقیق مدیران، مشاوران و کارشناسان اجرای پروژه ­های CRM توسط گروه اجرایی دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر می­باشد. تعداد 40 پرسشنامه بین تمام اعضای جامعه آماری توزیع شد که 34 پرسشنامه برگشت داده شد. بر اساس نتایج این پیمایش، عوامل اجرایی، تکنولوژیک، فرهنگی، مدیریتی و هزینه‌ای به عنوان عوامل اصلی موثر بر شکست پروژه‌های CRM تعیین شدند. چون هدف تحقیق تعیین (کشف) این عوامل بوده و مدل خاصی از آن­ها نیز مدنظر نبوده است، تحقیق اکتشافی می ­باشد. از این رو با استفاده از نرم افزار SPSS و به کمک تحلیل‌های عاملی اکتشافی و تاییدی، و آزمون t-Student اثرگذاری این عوامل و ارتباط آن­ها بررسی و در نهایت مورد تایید قرار گرفت.

لینک کمکی