فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازاريابي داخلي و برند سازي داخلي بر کيفيت خدمات (مطالعه موردي: يک شرکت خدماتي)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازاريابي داخلي و برند سازي داخلي بر کيفيت خدمات (مطالعه موردي: يک شرکت خدماتي) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازاريابي داخلي و برند سازي داخلي بر کيفيت خدمات (مطالعه موردي: يک شرکت خدماتي)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازاريابي داخلي و برند سازي داخلي بر کيفيت خدمات (مطالعه موردي: يک شرکت خدماتي)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازاريابي داخلي و برند سازي داخلي بر کيفيت خدمات (مطالعه موردي: يک شرکت خدماتي) :




تعداد صفحات :25

امروزه با افزایش سازمان­های خدماتی موضوع کیفیت خدمات اهمیت زیادی پیدا کرده است و سازمان­های خدماتی در پی یافتن راهی برای افزایش کیفیت خدمات می­ باشند. هدف از نگارش این مقاله افزایش کیفیت خدمات از طریق بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی می ­باشد. کارکنان سازمان­های خدماتی نقش مهمی در کیفیت خدمات ایفا می­کنند بنابراین باید به کارکنان توجه ویژه ­ای شود، بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی همین کار را انجام می­دهند. بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی هر دو به کارکنان توجه ویژه­ای دارد و سعی می­کند تا از طریق کارکنان به وعده­ هایی که سازمان ها به مشتریان می­ دهد عمل کند و باعث جذب هر چه بیشتر مشتریان به سازمان شود. روش تحقیق کیفی - کمی می­ باشد بدین صورت که ابتدا با مطالعه تحقیقات پیشین عناصر پر تکرار را جمع آوری کرده و به مدل مفهومی تحقیق دست پیدا می­ کنیم و در نهایت با استفاده از داده ­های واقعی مورد آزمون قرار می ­گیرد. جامعه آماری این تحقیق سازمان ­های خدماتی می­ باشد و داده­ های این تحقیق به وسیله­ ی پرسشنامه جمع آوری شده است.

لینک کمکی