فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازاريابي داخلي و برند سازي داخلي بر کيفيت خدمات (مطالعه موردي: يک شرکت خدماتي) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازاريابي داخلي و برند سازي داخلي بر کيفيت خدمات (مطالعه موردي: يک شرکت خدماتي) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازاريابي داخلي و برند سازي داخلي بر کيفيت خدمات (مطالعه موردي: يک شرکت خدماتي)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازاريابي داخلي و برند سازي داخلي بر کيفيت خدمات (مطالعه موردي: يک شرکت خدماتي) :
تعداد صفحات :25
امروزه با افزایش سازمانهای خدماتی موضوع کیفیت خدمات اهمیت زیادی پیدا کرده است و سازمانهای خدماتی در پی یافتن راهی برای افزایش کیفیت خدمات می باشند. هدف از نگارش این مقاله افزایش کیفیت خدمات از طریق بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی می باشد. کارکنان سازمانهای خدماتی نقش مهمی در کیفیت خدمات ایفا میکنند بنابراین باید به کارکنان توجه ویژه ای شود، بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی همین کار را انجام میدهند. بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی هر دو به کارکنان توجه ویژهای دارد و سعی میکند تا از طریق کارکنان به وعده هایی که سازمان ها به مشتریان می دهد عمل کند و باعث جذب هر چه بیشتر مشتریان به سازمان شود. روش تحقیق کیفی - کمی می باشد بدین صورت که ابتدا با مطالعه تحقیقات پیشین عناصر پر تکرار را جمع آوری کرده و به مدل مفهومی تحقیق دست پیدا می کنیم و در نهایت با استفاده از داده های واقعی مورد آزمون قرار می گیرد. جامعه آماری این تحقیق سازمان های خدماتی می باشد و داده های این تحقیق به وسیله ی پرسشنامه جمع آوری شده است.