فایل ورد (word) مقاله بازاريابي معاصر در ايران: بررسي روايي بازاريابي رابطه مند (مراوده مند) در شرکت هاي بزرگ توليدي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله بازاريابي معاصر در ايران: بررسي روايي بازاريابي رابطه مند (مراوده مند) در شرکت هاي بزرگ توليدي دارای 41 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بازاريابي معاصر در ايران: بررسي روايي بازاريابي رابطه مند (مراوده مند) در شرکت هاي بزرگ توليدي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بازاريابي معاصر در ايران: بررسي روايي بازاريابي رابطه مند (مراوده مند) در شرکت هاي بزرگ توليدي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بازاريابي معاصر در ايران: بررسي روايي بازاريابي رابطه مند (مراوده مند) در شرکت هاي بزرگ توليدي :




تعداد صفحات :41

پژوهش حاضر پژوهشی بین پارادایمی است. این پژوهش با لحاظ هر دو پارادایم اصلی بازاریابی - در هر دو بعد گرایش و عمل - در یک چارچوب مفهومی، م یکوشد به بررسی وضعیت امروزین بازاریابی در شرکت های بزرگ تولیدی ایرانی بپردازد. گرچه پژوهش های متعددی از اثر مثبت اتخاذ گرایش و عمل بازاریابی مراوده مند بر خروجی های کسب و کار خبر داده اند، اما نتایج این پژوهش به شکل محکم و معناداری به چنین نتیجه ای دست نیافته است. اگر گرایش و عمل بازاریابی را در یک دسته بندی کلی به دو پارادایم معاملاتی و مراوداتی تفکیک کنیم، نتایج پژوهش با استفاده از تکنی کهای کلاسترینگ نشان می دهد که گرایش و عمل پلورالستیک م یتواند نتایج بهتری را برای کسب و کارها به ارمغان آورد. این بدان معناست که شرکت های بزرگ تولیدی ایرانی می توانند از طریق تقویت کارآمدی خود در هر دو حوزه پارادایمی به خروج یهای عملکردی بهتری نسبت به رقبا و گذشته شرکت دست یابند.

لینک کمکی