فایل ورد (word) مقاله ارزيابي تاثير بازارگرايي ، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردي: گروه پوشاک پل) دارای 38 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله ارزيابي تاثير بازارگرايي ، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردي: گروه پوشاک پل) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله ارزيابي تاثير بازارگرايي ، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردي: گروه پوشاک پل)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله ارزيابي تاثير بازارگرايي ، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردي: گروه پوشاک پل) :
تعداد صفحات :38
هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه بازارگرایی، نوآوری و وفاداری مشتریان با عملکرد کسب و کار گروه پوشاک پل میباشد؛ در راستای دستیابی به این هدف پرسنل واحدهای تولید، اداری، مالی، بازرگانی، کنترل کیفیت، انبارداری و طراحی گروه پوشاک پل به عنوان جامعه آماری تحقیق جهت جمعآوری دادهها در نظر گرفته شده و با استفاده از پرسشنامه استاندارد شده در تحقیقات بین المللی مورد سوال قرار گرفتند. متغیرهای اصلی تحقیق عبارتند از: بازارگرایی، عملکرد نوآوری، میزان نوآوری، وفاداری و عملکرد کسب وکار. روش تحقیق کاربردی و نیز تحلیلی توصیفی بوده و جهت بررسی رابطه بین متغیرها و فرضیههای تحقیق از مدل تحلیل مسیر استفاده شده است. تحلیل دادههای تحقیق و آزمون فرضیات بیانگر این است که در گروه پوشاک پل افزایش درجه نوآوری نتیجه افزایش سطح بازارگرایی بوده و این امر خود به عملکرد نوآوری بهتر در شرکت میانجامد؛ نتیجه رشد عملکرد نوآورانه شرکت نیز افزایش وفاداری مشتریان است که در نهایت افزایش سطح عملکرد کسب و کار را به دنبال دارد.