فایل ورد (word) مقاله ارزيابي تاثير بازارگرايي ، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردي: گروه پوشاک پل)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) مقاله ارزيابي تاثير بازارگرايي ، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردي: گروه پوشاک پل) دارای 38 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله ارزيابي تاثير بازارگرايي ، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردي: گروه پوشاک پل) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله ارزيابي تاثير بازارگرايي ، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردي: گروه پوشاک پل)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله ارزيابي تاثير بازارگرايي ، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردي: گروه پوشاک پل) :




تعداد صفحات :38

هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه بازارگرایی، نوآوری و وفاداری مشتریان با عملکرد کسب و کار گروه پوشاک پل می­باشد؛ در راستای دست­یابی به این هدف پرسنل واحدهای تولید، اداری، مالی، بازرگانی، کنترل کیفیت، انبارداری و طراحی گروه پوشاک پل به عنوان جامعه آماری تحقیق جهت جمع­آوری داده­ها در نظر گرفته شده و با استفاده از پرسشنامه استاندارد شده در تحقیقات بین المللی مورد سوال قرار گرفتند. متغیرهای اصلی تحقیق عبارتند از: بازارگرایی، عملکرد نوآوری، میزان نوآوری، وفاداری و عملکرد کسب وکار. روش تحقیق کاربردی و نیز تحلیلی توصیفی بوده و جهت بررسی رابطه بین متغیرها و فرضیه­های تحقیق از مدل تحلیل مسیر استفاده شده است. تحلیل داده­های تحقیق و آزمون فرضیات بیان­گر این است که در گروه پوشاک پل افزایش درجه نوآوری نتیجه افزایش سطح بازارگرایی بوده و این امر خود به عملکرد نوآوری بهتر در شرکت می­انجامد؛ نتیجه رشد عملکرد نوآورانه شرکت نیز افزایش وفاداری مشتریان است که در نهایت افزایش سطح عملکرد کسب و کار را به دنبال دارد.

لینک کمکی