فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازارگرايي بر موفقيت محصول جديد با توجه به نقش ميانجي متغيرهاي سرمايه فکري و قابليت يادگيري سازماني

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازارگرايي بر موفقيت محصول جديد با توجه به نقش ميانجي متغيرهاي سرمايه فکري و قابليت يادگيري سازماني دارای 34 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازارگرايي بر موفقيت محصول جديد با توجه به نقش ميانجي متغيرهاي سرمايه فکري و قابليت يادگيري سازماني  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازارگرايي بر موفقيت محصول جديد با توجه به نقش ميانجي متغيرهاي سرمايه فکري و قابليت يادگيري سازماني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي تاثير بازارگرايي بر موفقيت محصول جديد با توجه به نقش ميانجي متغيرهاي سرمايه فکري و قابليت يادگيري سازماني :


سال انتشار : 1394

تعداد صفحات :34

موضوع موفقیت در ارائه محصول جدید، موضوعی پر اهمیت برای مدیران و مالکان شرکت­ها می­باشد. از موارد پر اهمیت این مقوله تاثیرگذاری بازارگرایی، سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی بر موفقیت محصول جدید است. مدل تحقیق با استفاده از متغیرهای سرمایه فکری، قابلیت یادگیری سازمانی، بازارگرایی و موفقیت محصول جدید شکل گرفته است. روش تحقیق حاضر، از نظر هدف کاربردی بوده و بر حسب روش تحقیق همبستگی است که با استفاده از ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی داده­ های مورد نیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری در برگیرنده 320 شرکت فعال در صنعت نساجی شهرستان یزد می­باشد که جهت نمونه گیری از روش طبقه­ای متناسب با حجم و برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده که تعداد 175 نمونه قابل قبول جمع‌آوری گردیده است. تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار LISREL صورت گرفته که نتایج پژوهش نشان می­ دهد بازارگرایی بر سرمایه فکری تاثیر معناداری دارد و سرمایه فکری بر قابلیت یادگیری سازمانی و موفقیت محصول جدید تاثیرگذار است. همچنین یافته­ های تحقیق نشان می­ دهد که بازارگرایی از طریق سرمایه فکری بر قابلیت یادگیری سازمانی تاثیر معناداری دارد. این پژوهش می­تواند در راستای نتایج حاصل از آن، به دلیل ارائه­ ی اطلاعات مفید در حوزه مدیریت، برای محققان و مدیران صنعت نساجی ارزشمند باشد، به علاوه، پیشنهاداتی را جهت بهبود و اثربخشی بیشتر نتایج حاصل از آن ارائه می­ دهد.

لینک کمکی