فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانکداري اينترنتي از تلفيق دو مدل "پذيرش تکنولوژي" و "تئوري رفتار برنامه ريزي شده" با ريسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانکداري اينترنتي از تلفيق دو مدل "پذيرش تکنولوژي" و "تئوري رفتار برنامه ريزي شده" با ريسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانکداري اينترنتي از تلفيق دو مدل "پذيرش تکنولوژي" و "تئوري رفتار برنامه ريزي شده" با ريسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانکداري اينترنتي از تلفيق دو مدل "پذيرش تکنولوژي" و "تئوري رفتار برنامه ريزي شده" با ريسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانکداري اينترنتي از تلفيق دو مدل "پذيرش تکنولوژي" و "تئوري رفتار برنامه ريزي شده" با ريسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده :




تعداد صفحات :24

هزینه‌ هر داد و ستد به وسیله‌ اینترنت حدود یک سوم هزینه‌ایی است که صندوق‌دار آن را انجام می‌دهد. پیشرفت فن­آوری جدید باعث شده تا افراد بتوانند امور بانکی خود را در خانه انجام دهند. صنعت بانکداری همواره در برابر تغییرات نیازها و خواسته‌های مشتریان، تغییر روندهای اجتماعی و جمعیتی، پیشرفت‌های تکنولوژی اطلاعات، استراتژی‌های کانال‌های توزیع در بخش خدمات مالی واکنش‌هایی را از خود نشان داده و به سرعت با تکنولوژی همراه شده است. امروزه بانکداری اینترنتی به عنوان یکی از خدمات و فن­آوری‌های مهم در جوامع امروزی نقش مهمی دارد. اهمیت این نقش به حدی مهم است که زندگی امروز را نمی‌توان بدون خدمات اینترنتی تصور کرد. در این تحقیق سعی شده تا با "بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل پذیرش تکنولوژی و تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده" به تحلیل این مهم پرداخته شود. در تحقیق حاضر جهت گردآوری داده‌ها از ابزار پرسشنامه حضوری استفاده شده است و داده­ها با نرم افزار اس پی اس اس (spss) تحلیل شدند. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که سهولت استفاده، سود مورد انتظار، هنجارهای ذهنی، کنترل رفتار ادراکی و سود ادراک شده تاثیر مثبتی بر قصد استفاده از بانکداری اینترنتی دارند. همچنین تمامی پنج ریسک ذکر شده تاثیر منفی بر نگرش افراد نسبت به بانکداری اینترنتی می­گذارند که تاثیر ریسک امنیتی از بقیه ریسک‌ها بیشتر است. سهولت استفاده نیز نسبت به بقیه عوامل تاثیر مثبت بیشتری بر نگرش افراد به بانکداری اینترنتی می‌گذارد.

لینک کمکی