فایل ورد (word) مقاله ارائه ي يک مدل پيشنهادي براي پذيرش بانکداري همراه از ديدگاه مشتريان و مقايسه ي آن با مدل هاي مطرح جهاني

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله ارائه ي يک مدل پيشنهادي براي پذيرش بانکداري همراه از ديدگاه مشتريان و مقايسه ي آن با مدل هاي مطرح جهاني دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله ارائه ي يک مدل پيشنهادي براي پذيرش بانکداري همراه از ديدگاه مشتريان و مقايسه ي آن با مدل هاي مطرح جهاني  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله ارائه ي يک مدل پيشنهادي براي پذيرش بانکداري همراه از ديدگاه مشتريان و مقايسه ي آن با مدل هاي مطرح جهاني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله ارائه ي يک مدل پيشنهادي براي پذيرش بانکداري همراه از ديدگاه مشتريان و مقايسه ي آن با مدل هاي مطرح جهاني :




تعداد صفحات :36

پیشرفت فناوری­ها و ابزارهای بی­سیم در سال­های اخیر فرصت جدیدی برای ارائه­ی خدمات نوین بانکی، تحت عنوان بانکداری همراه به وجود آورده ­است. با استفاده از بانکداری همراه، مشتریان می­توانند در هر مکان و زمانی، سریع و راحت از خدمات بانکی بهره­مند شوند. از آن جایی­که ضریب نفوذ استفاده از ابزارهای همراه بیشتر از فناوری­های دیگر است، بانکداری همراه در صورت مقبول واقع شدن از سوی مشتریان می­تواند تاثیر بسزایی در کاهش هزینه­ها برای بانک­ها و مشتریان داشته باشد. تحقیقات در سطح جهان نشان داده است با وجود مزایای فراوانی که این شیوه­ی بانکداری برای مشتریان و همچنین بانک­ها فراهم می­کند، از مقبولیت کافی در بین مشتریان برخوردار نیست و چندان مورد پذیرش قرار نگرفته است. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه از سوی مشتریان می­تواند در حل این مسئله مفید واقع شود. تاکنون تحقیقات متعددی در سطح جهان و کشور ایران در این زمینه انجام گرفته است اما هیچکدام از این تحقیقات به بررسی نقش تبلیغات در پذیرش این فناوری نپرداخته­اند. از این رو در این تحقیق مدل جدیدی برای پذیرش بانکداری همراه با درنظر گرفتن نقش تبلیغات، ارائه شده است. مدل پیشنهادی از ترکیب تئوری یکپارچه­ی پذیرش و استفاده از فناوری و مدل تناسب وظیفه- فناوری و اضافه نمودن عوامل موثر دیگر ایجاد شده است. همچنین در این تحقیق مدل پیشنهادی با مدل­های مطرح جهانی مقایسه شده است.

لینک کمکی