فایل ورد (word) مقاله بررسي اثر تصوير ذهني از شبکه بانک بر فرآيندکيفيت- رضايتمندي- وفاداري مشتريان در شعب بانک کار آفرين استان هاي مازندران و گلستان دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي اثر تصوير ذهني از شبکه بانک بر فرآيندکيفيت- رضايتمندي- وفاداري مشتريان در شعب بانک کار آفرين استان هاي مازندران و گلستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي اثر تصوير ذهني از شبکه بانک بر فرآيندکيفيت- رضايتمندي- وفاداري مشتريان در شعب بانک کار آفرين استان هاي مازندران و گلستان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي اثر تصوير ذهني از شبکه بانک بر فرآيندکيفيت- رضايتمندي- وفاداري مشتريان در شعب بانک کار آفرين استان هاي مازندران و گلستان :
تعداد صفحات :29
امروزه ایجاد تصویر ذهنی یک ابزار ضروری برای جذب و حفظ مشتریان است. بنابراین ایجاد رضایت و ایجاد تصویر ذهنی فرآیندهای مرتبط هستند. هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیند کیفیت خدمات – رضایتمندی - وفاداری مشتریان برای ایجاد وفاداری مشتریان بانک کارآفرین استانهای مازندران و گلستان میباشد. جامعه مورد مطالعاتی شامل مشتریان پنج شعبه بانک کارآفرین در استانهای مازندان و گلستان میباشد. در تهیه دادهها از طریق تحقیقات میدانی با استفاده از پرسشنامه بین 384 نفر به صورت تصادفی ساده در نیمسال دوم 1389 و نیمسال اول 1390 صورت گرفته شده است. برای تجزیه و تحلیل و بررسی مدل مفهومی تحقیق از مدل معادلات ساختاری با نرم افزارهای مخصوص لیزرل و پی.ال.اس.پی.ام (PLSPM)استفاده شده است. نتایج حاصله از تحلیل مفروضات تحقیق، نشان داد تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیند کیفیت خدمات – رضایتمندی - وفاداری مشتریان برای ایجاد وفاداری مشتریان بانک کارآفرین استانهای مازندران و گلستان تاثیر مستقیم دارد.