فایل ورد (word) مقاله راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتري؛ محصولات لپ تاپ، گوشي همراه و خودرو

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) مقاله راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتري؛ محصولات لپ تاپ، گوشي همراه و خودرو دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتري؛ محصولات لپ تاپ، گوشي همراه و خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتري؛ محصولات لپ تاپ، گوشي همراه و خودرو،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتري؛ محصولات لپ تاپ، گوشي همراه و خودرو :


سال انتشار : 1394

تعداد صفحات :26

مشارکت در برند می­تواند علامت­ خاصی برای مشتریان باشد که در تحقیقات کنونی و به خصوص محصولات راهبردی چون خوردرو کمتر به آن توجه شده ­است. این تحقیق با هدف تحلیل نگرش و انتظارات مشتری از مشارکت برند در ابعاد مهمی چون قیمت گذاری، مسئولیت، شهرت و انتخاب برند انجام گردیده ­است. در این تحقیق از روش توصیفی تحلیلی و ابزار پرسشنامه­ ای استفاده شد. جامعه آماری تحقیق دانشجویان مدیریت و صنایع دانشگاه­های سراسری تهران بوده­اند که تعداد نمونه 370 نفر می­باشد. نوآوری خاص تحقیق نیز در بررسی نحوه نام­گذاری برند برای محصولات با برند مشترک بوده ­است. روایی محتوای پرسشنامه به صورت صوری بررسی شد و ضریب آلفا کرونباخ برای پایایی 0.822 بوده است. به عنوان نتیجه می ­توان گفت یکی از روش­های تقویت برند در میان مشتریان برای برندهای همکار و برای به نمایش گذاشتن قدرت کارکردی و کیفیتی تولیدات برای برندهای اصلی، استفاده از محصولات با برند مشترک می­باشد. در حال حاضر مشارکت در محصول گوشی همراه از بعد تناسب، تکمیل کنندگی و عقلایی بودن بسیار مناسب است. همچنین شهرت بیشتر مهم­ترین دلیل برای انتخاب برند به عنوان برند اصلی است. از سوی دیگر، در برندگذاری توجه به مشخص بودن شرکت­های مشارکت کننده در نام محصول مشترک، به شدت تاکید می­گردد.

لینک کمکی