فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش مصرف ‌کنندگان براي محصولات خاص

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش مصرف ‌کنندگان براي محصولات خاص دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش مصرف ‌کنندگان براي محصولات خاص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش مصرف ‌کنندگان براي محصولات خاص،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله بررسي عوامل موثر بر پذيرش مصرف ‌کنندگان براي محصولات خاص :




تعداد صفحات :33

در این تحقیق عومل موثر بر تصمیم به خرید مصرف­کنندگان خاص در سه گروه عدم استفاده، استفاده کننده اتفاقی و استفاده کننده دائمی و آگاهانه با استفاده از مدل لاجیت رتبه­ای مورد بررسی قرار گرفته است. میوه و سبزی که بصورت ارگانیک، سالم و طبیعی تولید شده و نیاز به بازار خاص یا نیچ دارند بعنوان محصولات خاص در این تحقیق ذکر شده است. شناسایی رفتار مصرف­کنندگان تحت تاثیر عوامل اقتصادی و اجتماعی از اهداف تحقیق حاضر بوده و بدین منظور داده­ها و اطلاعات مورد نیاز از طریق پیمایش­های میدانی، با طراحی و تکمیل پرسشنامه به روش نمونه­گیری تصادفی ساده از 303 پاسخ­گو از میان خریداران سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در بهمن سال 1390 جمع­آوری شده است. نتایج حاصل از تخمین رگرسیون نشان می­دهد عواملی چون، درآمد مصرف­کنندگان، داشتن فرزند زیر 5 سال، شاخص­های آگاهی از ویژگی­های محصول، برچسب اطلاعات محصول و نیز کیفیت اثر مثبت و معنی­داری در احتمال پذیرش و تصمیم به خرید محصولات خاص داشته­اند و تحلیل نهایی براساس اثرات نهایی صورت پذیرفته است.

لینک کمکی