فایل ورد (word) مقاله تعيين نوع تصميم‌گيري غالب براي خريد در انواع سبک‌هاي روان نگاشتي والس (برخوردار از منابع کم )

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله تعيين نوع تصميم‌گيري غالب براي خريد در انواع سبک‌هاي روان نگاشتي والس (برخوردار از منابع کم ) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله تعيين نوع تصميم‌گيري غالب براي خريد در انواع سبک‌هاي روان نگاشتي والس (برخوردار از منابع کم )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله تعيين نوع تصميم‌گيري غالب براي خريد در انواع سبک‌هاي روان نگاشتي والس (برخوردار از منابع کم )،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله تعيين نوع تصميم‌گيري غالب براي خريد در انواع سبک‌هاي روان نگاشتي والس (برخوردار از منابع کم ) :




تعداد صفحات :25

در بازار که به عنوان محل تلاقی تولید ‌کننده و مصرف کننده قلمداد می‌شود،‌ عوامل گوناگونی می‌‌تواند بر رفتار خرید مصرف­کننده و چگونگی تصمیم‌گیری وی برای خرید تاثیر بگذارد. در هر جامعه با توجه به شرایط خاص آن، محیط‌های گوناگونی وجود دارند که رفتار مردم را شکل می‌دهند و در حقیقت تعیین‌کننده رفتارها و عملکردهای آنان می‌باشند. رفتار مصرفی مصرف کننده تحت تاثیر عواملی نظیر: عوامل فرهنگی، عوامل اجتماعی،‌ عوامل شخصی و عوامل روان‌شناختی قرار می‌گیرد. این پژوهش با بررسی سبک‌های روان‌­نگاشتی مصرف‌کنندگان ایرانی که از مجموعه‌ای از عوامل موثر درونی و بیرونی تشکیل می‌شود نقش سبک‌های روان‌نگاشتی والس را در تعیین نوع تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان ایرانی برای خرید مورد بررسی قرار می‌دهد. در این پژوهش با استفاده از روش آماری آزمون کای دو و ضریب گاما، نوع تصمیم‌گیری غالب مصرف ‌کنندگان در سبک‌های زندگی والس برخوردار از منابع پایین شامل سازندگان، تلاشگران، معتقدان و تلاش‌کنندگان برای بقا با روش پیمایشی مورد بررسی قرار گرفته است و در نتیجه مشخص شد نوع غالب تصمیم‌گیری مصرف‌ کنندگان در سبک زندگی تلاشگران، تصمیم‌گیری گسترده و در سبک زندگی معتقدان، تصمیم‌گیری محدود می‌باشد ولی بین انواع تصمیم‌گیری در دو سبک زندگی سازندگان و تلاش‌ کنندگان برای بقا تفاوت قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد و لذا این دو سبک از تمام چهار روش تصمیم‌گیری خرید به یک اندازه استفاده می‌نمایند.

لینک کمکی