فایل ورد (word) مقاله نقش حوزههاي سازماني در مديريت تکوين محصول جديد (با رويکرد صنايع خودرو سازي ايران)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله نقش حوزههاي سازماني در مديريت تکوين محصول جديد (با رويکرد صنايع خودرو سازي ايران) دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله نقش حوزههاي سازماني در مديريت تکوين محصول جديد (با رويکرد صنايع خودرو سازي ايران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله نقش حوزههاي سازماني در مديريت تکوين محصول جديد (با رويکرد صنايع خودرو سازي ايران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله نقش حوزههاي سازماني در مديريت تکوين محصول جديد (با رويکرد صنايع خودرو سازي ايران) :




تعداد صفحات :29

با ورود به هزاره جدید میلادی، شرکت­ها با افزایش فشارهای رقابتی روبرو شده­اند، این رقابت باعث به وجود آمدن چالش­های متعددی برای شرکت­ها شده است. "توسعه محصول جدید" از مهم­ترین این چالش­ها است. موضوع "توسعه محصول جدید، موضوعی چند تخصصی است که در تحقیقات متعددی بحث شده است. اما این تحقیقات به بررسی عمیق همزمان تخصص­های مختلف و نقش آن­ها در توسعه محصول جدید نپرداخته­اند. با در نظر گرفتن این خلا، مقاله حاضر با هدف بررسی نقش بخش­های مختلف شرکت در فرایند توسعه محصول جدید و مدیریت این فرایند نوشته شده است. در ضمن بررسی­های انجام شده از نقش حوزه­های مختلف در فرایند توسعه محصول جدید، مدلی نیز ارائه شده است که نقش وظایف مختلف سازمانی را در توسعه محصول جدید به صورت یکپارچه به هم پیوند می­زند. یکپارچگی مدل و لحاظ نمودن همه­ی حوزه­های سازمانی موضوعی است که در تحقیقات پیشین به آن پرداخته نشده است.

لینک کمکی