فایل ورد (word) مقاله ارائه مدلي براي رويگرداني مشتريان از بانک ملي با استفاده از معادلات ساختاريافته (مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان ايلام)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) مقاله ارائه مدلي براي رويگرداني مشتريان از بانک ملي با استفاده از معادلات ساختاريافته (مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان ايلام) دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله ارائه مدلي براي رويگرداني مشتريان از بانک ملي با استفاده از معادلات ساختاريافته (مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان ايلام) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله ارائه مدلي براي رويگرداني مشتريان از بانک ملي با استفاده از معادلات ساختاريافته (مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان ايلام)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله ارائه مدلي براي رويگرداني مشتريان از بانک ملي با استفاده از معادلات ساختاريافته (مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان ايلام) :


سال انتشار : 1394

تعداد صفحات :33

با توجه به رقابتی شدن صنعت بانکداری در سال­های اخیر و ورود بخش خصوصی به این عرصه، حفظ مشتریان برای بانک­ها، اهمیت ویژه­ای یافته است. رویگردانی مشتری به مفهوم خاتمه روابط وی با بانک و رویکرد وی به سمت سایر بانک­ها در نتیجه یکسری عوامل است. در تحقیق حاضر قصد بر آن بود تا با شناسایی علل رویگردانی مشتریان در بانک ملی ایران اداره امورشعب استان ایلام، زمینه را برای حفظ مشتریان موجود فراهم ساخت. روش تحقیق مورد استفاده از نوع روش­های کیفی و کمی (آمیخته) می­باشد. برای استخراج مدل مفهومی تحقیق، از یک طرف نظریات، تئوری­ها، مدل­ها، رویکردها و چارچوب­های مرتبط با رویگردانی و از طرف دیگر در تحقیقات پیشین مورد بررسی قرار گرفت، همچنین از دیدگاه خبرگان و متخصصین نیز استفاده شده است برای تعیین حجم نمونه در روش کیفی برای به دست آوردن جامعه آماری از روش گلوله برفی تعداد 35 نفر از خبرگان (اساتید دانشگاهی و مشتریان رویگردان خبره و مدیران متخصص شعب و ستاد بانک ملی) در استان ایلام شناسایی شده و با آن­ها مصاحبه مستقیم و یا از پرسشنامه باز استفاده گردید و در روش کمی جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مشتریان رویگردان با مانده حساب 10 میلیون ریال در شعب بانک ملی مستقر در سطح استان ایلام و از روش نمونه گیری تصادفی طبقه­ای با انتساب متناسب استفاده شده است و برای جمع آوری داده­ها از ابزار پرسشنامه استفاده،که در نهایت داده های 395 پرسشنامه مبنای تحلیل قرار گرفت که نتیجه آن این بود که دو متغییر عوامل درونی (سازمانی) و عوامل بیرونی (محیطی) به عنوان عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان شناسایی شدند سپس با استفاده از تکنیک­های تحلیل عاملی و معادلات ساختاری، این مدل با چندین بار اصلاح نمودن در نهایت مورد پذیرش واقع گردید. طبق نتایج کسب شده از این کار تحقیقاتی مشخص شد عوامل مدیریتی به عنوان موثرترین عامل از جمله عوامل درونی و ملاحظات قومی و قبیلگی به عنوان موثرترین عامل در عوامل بیرونی (محیطی) و موضوع اکتشافی این تحقیق است. این بدان معنا است که بانک مورد مطالعه توجه به علل یاد شده را باید در دستور کار خود قرار دهد.

لینک کمکی