فایل ورد (word) مقاله مطالعه نقش سواد رسانه اي دانشجويان در ميزان تأثيرپذيري آنها از تبليغات تجاري

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله مطالعه نقش سواد رسانه اي دانشجويان در ميزان تأثيرپذيري آنها از تبليغات تجاري دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله مطالعه نقش سواد رسانه اي دانشجويان در ميزان تأثيرپذيري آنها از تبليغات تجاري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله مطالعه نقش سواد رسانه اي دانشجويان در ميزان تأثيرپذيري آنها از تبليغات تجاري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله مطالعه نقش سواد رسانه اي دانشجويان در ميزان تأثيرپذيري آنها از تبليغات تجاري :




تعداد صفحات :21

هدف از نگارش مقاله پیش رو، فایل ورد (word) مقاله مطالعه نقش سواد رسانه اي دانشجويان در ميزان تأثيرپذيري آنها از تبليغات تجاري است . متغیرهایاصلی به کار رفته، میزان سواد رسانه ای، مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و مصرف رسانه ای است. این مقاله با روش پیمایش و تکنیکمصاحبه انجام شده است. جامعه آماری شامل دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبایی است که از میان آنها 215 نفر به روش غیراحتمالی در دسترس انتخاب شد. یافته های تحقیق گواه بر نقش مؤثر سواد رسانه ای پاسخگویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغاتاست. از سوی دیگر دانشجویان رشته ارتباطات از میانگین سواد رسانه ای بالاتری برخوردارند.

لینک کمکی