فایل ورد (word) مقاله نقش رسانه ها در تبيين هويت ايراني دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله نقش رسانه ها در تبيين هويت ايراني کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله نقش رسانه ها در تبيين هويت ايراني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله نقش رسانه ها در تبيين هويت ايراني :
تعداد صفحات :24
یکی از عملکردهای رسانه ها از زمان پیدایش بشریت تا عصر نوشتاری و عصر اطلاعات فرآیند القاء، تقویت ارزشها، باورها، سنتها و معیارهای رفتاری بوده که با استناد به ابیات شاهنام «فردوسی » - یکی از آثار ملی مکتوب ایرانیان- در این پژوهش، با تطبیق نظری تطور تاریخی «مارشال مک لوهان» با رسانههای ارتباطی ایرانیان و تاثیر آنها در نگهدات تمدن و هویت ایرانی در سه بعد، بررسی و تحلیل شده است: 1. رسانههای گفتاری: که زبان، گفتار و گفتمان غالب در آن حائز اهمیت است. 2. رسانههای نوشتاری: که ریشههای خط و نوشتار به عنوان ابزار ارتباطی با استناد به ابیات شاهنام «فردوسی» در دوران پادشاهی«طهمورث دیوبند» بررسی و تبیین شده است. 3. رسانههای الکترونیکی: با ورود رسانه های جدید الکترونیکی از جمله رادیو، تلویزیون و در نهایت اینترنت و ورود ما به عصر اطلاعات، نقش هویتهای ملی کمرنگتر میشود که ایرانیان ساکن جامع اطلاعاتی در نگهداشت فرهنگ، هویت و تمدن غنی ایرانی باید تلاش کنند.