فایل ورد (word) مقاله نقش پيام تبليغاتي رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روي رفتار مصرف کننده (در فروشگاه هاي عرضه کننده لوازم خانگي، غرب تهران)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله نقش پيام تبليغاتي رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روي رفتار مصرف کننده (در فروشگاه هاي عرضه کننده لوازم خانگي، غرب تهران) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله نقش پيام تبليغاتي رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روي رفتار مصرف کننده (در فروشگاه هاي عرضه کننده لوازم خانگي، غرب تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله نقش پيام تبليغاتي رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روي رفتار مصرف کننده (در فروشگاه هاي عرضه کننده لوازم خانگي، غرب تهران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله نقش پيام تبليغاتي رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روي رفتار مصرف کننده (در فروشگاه هاي عرضه کننده لوازم خانگي، غرب تهران) :




تعداد صفحات :13

با توجه به اهمیت تبلیغات در افزایش سطح آگهی عمومی در تصمیم گیری انتخاب کالا و خدمات، این پژوهش سعی کرده است که1 توجه، علاقه مندی، تمایل و A. I. D. A) نقش پیام تبلیغاتی رسانه ها را روی رفتار مصرف کنندگان فروشگاه ها بر اساس مدلعمل) و همچنین تعیین رسانه ای که بیشترین تاثیر را در تصمیم خرید مصرف کنندگان فروشگاه ها دارد را مورد بررسی قرار دهد.روش پژوهش، توصیفی-پیمایشی و ابراز پژوهش پرسشنامه ای بوده که در میان مشتریان، به عنوان نمونه آماری اجرا و تحلیل داده ها بافنون آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته است.یافته های پژوهشی نشان می دهند که بین پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل مورد نظر و رفتار مصرف کننده تفاوت معناداری وجود داردو رسانه ای که بیشترین تاثیر را روی رفتار مصرف کننده دارد تلویزیون می باشد.در نهایت پیشنهاداتی برای تبلیغات مناسب رسانه ای در جهت افزایش فروش فروشگاه ها مطرح شده است

لینک کمکی