فایل ورد (word) مقاله نقش رسانههاي تخصصي حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگري ملي دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله نقش رسانههاي تخصصي حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگري ملي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله نقش رسانههاي تخصصي حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگري ملي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله نقش رسانههاي تخصصي حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگري ملي :
تعداد صفحات :24
پدیده گردشگری بهعنوان یک پدیده اجتماعی یکی از اشتغالزاترین صنایع دنیا محسوب میشود. صنعت گردشگری بزرگترین و متنوعترین صنعت در دنیا به حساب میآید. بسیاری از کشورها این صنعت پویا را منبع اصلی درآمد، اشتغالزایی، رشد بخش خصوصی و توسعه زیرساختها میدانند. صنعت گردشگری امروزه به قدری در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها اهمیت دارد که اقتصاددانان آن را صادرات نامرئی نیز مینامند. گذر از عصر صنعتی به دوران طلایی عصر اطلاعات فضایی جوامع اطلاعاتی را با تغییر روبه رو کرده است. با توجه به پتانسیلهای فراوان گردشگری و امکانات بیشمار تکنیکی، فنی و نیروی انسانی فراوان در ایران باید از این موج و فرصتهای حاصله از تحول اطلاعاتی در تغییرات فناوری گردشگری استفاده کنیم. در این مقاله نقش کلیه رسانههای داخلی که بهصورت کاملاً تخصصی بر حوزه حمل و نقل متمرکز میباشند در توسعه صنعت گردشگری مورد بررسی قرار گرفته است و با توجه به جامعه آماری نسبتاً محدودی که رسانههای مزبور داشتهاند، نتایج بهدست آمده از عدم برخورداری این رسانهها از جذابیت بصری و شاخصههای رسانه فعال حاکی است که در نتیجه نشان میدهد شمار مخاطبان این رسانهها و میزان اثرگذاری آنها در تشویق مخاطبان به گردشگری پایین و اندک میباشد.