فایل ورد (word) مقاله سنجش کيفيت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رساني دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل ليب‌کوال

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) مقاله سنجش کيفيت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رساني دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل ليب‌کوال دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله سنجش کيفيت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رساني دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل ليب‌کوال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله سنجش کيفيت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رساني دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل ليب‌کوال،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله سنجش کيفيت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رساني دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل ليب‌کوال :




تعداد صفحات :21

هدف:پژوهش حاضر با هدف آشنایی با کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال تی­ام انجام گرفته است. روش: این تحقیق با استفاده از روش پیمایشی- توصیفی انجام‌شده و جامعه آماری آن شامل 3454 نفراز اعضای کتابخانهاست. حجم نمونه متشکل از 346 نفر است که به روش تصادفی ساده انتخاب شده‌اند. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار آماری SPSS 18و جهت ترسیم نمودارها از نرم‌افزار‌های مایکروسافت ورد و اکسل 2010 استفاده شده است. یافته‌ها: بیشترین ضعف کتابخانه به ترتیب در مادّه‌های22 (وجود مکانی مناسب برای مطالعه و یادگیری گروهی در کتابخانه)، 2(توجّه ویژه به تک‌تک کاربران)، 8 (اشتیاق و علاقه برای کمک به کاربران) و10 (امکان دسترسی به منابع الکترونیکی از منزل یا محل کار) می‌باشد. بیشترین نقاط قوت کتابخانه به ترتیب در مادّه‌های16 (اطّلاعات برای استفاده مستقل به سادگی در دسترس قرار می‌گیرد)، 17(وجود مجموعه مجلات چاپی و الکترونیکی مورد نیاز کاربران)، 19 (وجود فضایی آرام برای فعالیّت­های فردی) و 12(وجود منابع چاپی مورد نیاز کاربران) بوده است. در باقی مادّه‌ها کتابخانه تقریباً در حد وسط بوده­اند. نتیجه‌گیری: کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی در برآوردن نیازهای کاربران در کل وضعیت متوسط را کسب نموده است. به عبارت دیگر خواسته‌های کاربران در سطح حداقل برآورده شده است ولی تا سطح مطلوب و حداکثر انتظارات تفاوت قابل توجّهی وجود دارد.

لینک کمکی