فایل ورد (word) مقاله سنجش اضطراب اينترنتي دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه‌هاي شيراز و علوم پزشکي شيراز در فرايند جستجوي اطلاعات

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله سنجش اضطراب اينترنتي دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه‌هاي شيراز و علوم پزشکي شيراز در فرايند جستجوي اطلاعات دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله سنجش اضطراب اينترنتي دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه‌هاي شيراز و علوم پزشکي شيراز در فرايند جستجوي اطلاعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله سنجش اضطراب اينترنتي دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه‌هاي شيراز و علوم پزشکي شيراز در فرايند جستجوي اطلاعات،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله سنجش اضطراب اينترنتي دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه‌هاي شيراز و علوم پزشکي شيراز در فرايند جستجوي اطلاعات :




تعداد صفحات :24

هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین وضعیت اظطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات انجام شده است. روش: روش پژوهش پیمایشی تحلیلی است و جامعه پژوهش را 5702 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه­های شیراز و علوم پزشکی شیراز تشکیل می­دهد که بر پایه فرمول نمونه­گیری عمومی کوکران، حجم نمونه به 442 نفر رسید. روش نمونه­گیری تصادفی طبقه­ای غیر­نسبتی و ابزار گردآوری داده­ها، پرسش­نامه­ای برگرفته از یک پژوهش است که روایی و پایایی آن قبلا سنجیده شده بود. صد در صد پرسشنامه­های توزیع شده دریافت شد. یافته­ها: بررسی میزان اضطراب اینترنتی پاسخ­گویان نشان داد که اکثریت (8/73) درصد آن­ها پایین­تر از حد متوسط (نمره 60) دچار اضطراب اینترنتی بودند، با این حال، توزیع نمره اضطراب اینترنتی در جامعه مورد مطالعه نرمال بود. نتیجه گیری: نتایج پژوهش، تفاوت معناداری را بین میانگین نمرات اضطراب اینترنتی جامعه مورد مطالعه و نمره متوسط اضطراب اینترنتی (نمره 60) نشان داد و مشخص شد که اضطراب آن­ها به­طور معناداری در جامعه از سطح متوسط پایین­تر است. همچنین، بین میانگین نمرات اضطراب اینترنتی دانشجویان مرد و زن تفاوت معناداری مشاهده شد، به نحوی که میانگین نمرات اضطراب اینترنتی دانشجویان زن بیشتر از دانشجویان مرد بود. با این حال، بین میانگین نمرات اضطراب اینترنتی دانشجویان حوزه­های تحصیلی مورد مطالعه تفاوت معناداری مشاهده نگردید.

لینک کمکی