فایل ورد (word) مقاله ارزيابي محتوايي ميز مرجع ديجيتال کتابخانههاي مرکزي برترين دانشگاههاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقاله ارزيابي محتوايي ميز مرجع ديجيتال کتابخانههاي مرکزي برترين دانشگاههاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله ارزيابي محتوايي ميز مرجع ديجيتال کتابخانههاي مرکزي برترين دانشگاههاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله ارزيابي محتوايي ميز مرجع ديجيتال کتابخانههاي مرکزي برترين دانشگاههاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري :
تعداد صفحات :17
هدف: تعیین میزان بهرهمندی کتابخانههای مرکزی برترین دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران از خدمات مرجع دیجیتال و همچنین بررسی میزان تطابق این خدمات با معیار ارزیابی میز مرجع دیجیتال کتابخانههای ایران است. روش پژوهش: روش پژوهش پیمایشی است و جامعه پژوهش در این مطالعه وبسایت کتابخانههای مرکزی 72 دانشگاه و پژوهشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که به عنوان برترین دانشگاهها در قالب 68 رتبه در وبسایت رتبهبندی دانشگاههای کشورهای اسلامی معرفی شدهاند. ابتدا برخورداری این کتابخانهها از میز مرجع دیجیتال تعیین شد، سپس میز مرجع دیجیتال کتابخانههای ایران از نظر محتوایی مورد تحلیل قرار گرفت. یافتهها: از بین 72 دانشگاه مورد بررسی 31 دانشگاه (05/43 درصد) از خدمات میز مرجع دیجیتال برخوردار هستند. از بین دانشگاهها، دانشگاه شاهد با رتبه علمی 29، بالاترین درصد شمول ویژگیهای میز مرجع دیجیتال را داراست و پس از آن دانشگاه تربیت مدرس قرار دارد. به طور کلی میزان شمول ویژگیهای میز مرجع دیجیتال در کلیه کتابخانهها 73/7% است. نتیجهگیری: بین رتبه دانشگاه و میزان برخورداری از ویژگیهای میز مرجع دیجیتال همبستگی وجود دارد، بدین معنا که با بالاتررفتن رتبه دانشگاه میزان برخورداری از ویژگیهای میز مرجع دیجیتال نیز بالاتر میرود.