فایل ورد (word) مقاله ارزيابي محتوايي ميز مرجع ديجيتال کتابخانه‌هاي مرکزي برترين دانشگاه‌هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله ارزيابي محتوايي ميز مرجع ديجيتال کتابخانه‌هاي مرکزي برترين دانشگاه‌هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله ارزيابي محتوايي ميز مرجع ديجيتال کتابخانه‌هاي مرکزي برترين دانشگاه‌هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله ارزيابي محتوايي ميز مرجع ديجيتال کتابخانه‌هاي مرکزي برترين دانشگاه‌هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله ارزيابي محتوايي ميز مرجع ديجيتال کتابخانه‌هاي مرکزي برترين دانشگاه‌هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري :




تعداد صفحات :17

هدف: تعیین میزان بهره­مندی کتابخانه­های مرکزی برترین دانشگاه­های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران از خدمات مرجع دیجیتال و همچنین بررسی میزان تطابق این خدمات با معیار ارزیابی میز مرجع دیجیتال کتابخانه­های ایران است. روش پژوهش: روش پژوهش پیمایشی است و جامعه پژوهش در این مطالعه وب‌سایت کتابخانه­های مرکزی 72 دانشگاه و پژوهشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که به عنوان برترین دانشگاه­ها در قالب 68 رتبه در وب‌سایت رتبه‌بندی دانشگاه­های کشور­های اسلامی معرفی شده­اند. ابتدا برخورداری این کتابخانه­ها از میز مرجع دیجیتال تعیین شد، سپس میز مرجع دیجیتال کتابخانه­های ایران از نظر محتوایی مورد تحلیل قرار گرفت. یافته‌ها: از بین 72 دانشگاه مورد بررسی 31 دانشگاه (05/43 درصد) از خدمات میز مرجع دیجیتال برخوردار هستند. از بین دانشگاه‌ها، دانشگاه شاهد با رتبه علمی 29، بالاترین درصد شمول ویژگی­های میز مرجع دیجیتال را داراست و پس از آن دانشگاه تربیت مدرس قرار دارد. به طور کلی میزان شمول ویژگی­های میز مرجع دیجیتال در کلیه کتابخانه‌ها 73/7% است. نتیجه‌گیری: بین رتبه دانشگاه و میزان برخورداری از ویژگی­های میز مرجع دیجیتال همبستگی وجود دارد، بدین معنا که با بالاتررفتن رتبه دانشگاه میزان برخورداری از ویژگی­های میز مرجع دیجیتال نیز بالاتر می‌رود.

لینک کمکی