فایل ورد (word) مقاله نقد رويکرد متعارف برنامه‏هاي درسي رشته علوم اقتصادي در کشور و طراحي دوره کارشناسي ارشد اقتصاد مقاومتي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله نقد رويکرد متعارف برنامه‏هاي درسي رشته علوم اقتصادي در کشور و طراحي دوره کارشناسي ارشد اقتصاد مقاومتي دارای 45 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله نقد رويکرد متعارف برنامه‏هاي درسي رشته علوم اقتصادي در کشور و طراحي دوره کارشناسي ارشد اقتصاد مقاومتي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله نقد رويکرد متعارف برنامه‏هاي درسي رشته علوم اقتصادي در کشور و طراحي دوره کارشناسي ارشد اقتصاد مقاومتي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله نقد رويکرد متعارف برنامه‏هاي درسي رشته علوم اقتصادي در کشور و طراحي دوره کارشناسي ارشد اقتصاد مقاومتي :


سال انتشار : 1395

تعداد صفحات :45

چکیده ایجاد دوره رسمی آموزشی- پژوهشی کاربردی مبتنی بر روش­شناسی طراحی یک برنامه درسی کارآمد، از ملزومات تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در مجامع علمی و دانشگاهی است. این مقاله درصدد است تا با نقد رویکرد متعارف برنامه‏ درسی رشته علوم اقتصادی در کشور، به بیان اصول و روش‏های برنامه‏ریزی درسی و طراحی یک برنامه درسی در مقطع کارشناسی ارشد اقتصاد مقاومتی بپردازد تا دو خلأ را پوشش دهد که عبارتند از: الف) ارائه فرآیند طراحی روشمند اهداف و محتوای آموزشی با رویکرد صحیح و نوین و مبتنی بر مقتضیات و نیازهای کشور؛ ب) نمونه پژوهی این فرآیند با طراحی برنامه آموزشی رسمی مقطع کارشناسی ارشد با عنوان: «اقتصاد مقاومتی». روش جمع‌آوری داده‏ها و اطلاعات در این پژوهش روش ترکیبی بوده و از مستندات کتابخانه‌ای و مصاحبه‌ استفاده شده است. در این مسیر از ابزار جمع‌آوری اطلاعات منابع رایانه‏ای از قبیل جستجوی پیشرفته اینترنتی منابع استفاده شده و از روش‏های ارجاع فرآیندی پژوهش همچون مصاحبه و طوفان مغزی نخبگان، جهت اعتبار بخشی پژوهش بهره­گیری شده است. بررسی نیازسنجی آموزشی، ارائه جدول «هدف-محتوا» و طراحی سرفصل­های دروس، از نتایج پژوهش مذکور است.

لینک کمکی