فایل ورد (word) مقاله برندسازي ايده‌ها: «صلحِ پايدار» به مثابه يکي از اصول گفتماني انقلاب اسلامي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله برندسازي ايده‌ها: «صلحِ پايدار» به مثابه يکي از اصول گفتماني انقلاب اسلامي دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله برندسازي ايده‌ها: «صلحِ پايدار» به مثابه يکي از اصول گفتماني انقلاب اسلامي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله برندسازي ايده‌ها: «صلحِ پايدار» به مثابه يکي از اصول گفتماني انقلاب اسلامي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله برندسازي ايده‌ها: «صلحِ پايدار» به مثابه يکي از اصول گفتماني انقلاب اسلامي :


سال انتشار : 1395

تعداد صفحات :33

برندسازی را عمدتاً و البته تا حد زیادی به درستی در ذیلِ فعالیت‌های مرتبط با اقتصاد و تجارت، به ویژه اقتصاد و تجارتِ مبتنی بر منطق بازار مورد ملاحظه قرار می‌دهند. با این حال رشد و گسترشِ روزافزونِ فنون و مهارت‌های برندسازی و آشکارشدنِ اهمیت آن به عنوان مقوله‌ای مرتبط با ذات و ماهیتِ روابط انسانی، موجب شده است که دانشوران حوزه برندسازی تلاشی را در جهتِ بسطِ دایره شمولِ نظام برندسازی آغاز کنند. تأکید برندسازی شخصی طی دو سه دهه گذشته، چه در عرصه سیاسی و چه در عرصه‌های هنری، ورزشی و مدیریتی، نشانه‌های این بسط و گسترش را آشکار ساخت. برندسازی شهر و کشور از منظر توریستی و گردشگری و حتی با رویکرد تقویتِ قدرت ملی در عرصه جهانی، امروز به امری متداول تبدیل شده است. به نظر می‌رسد مرحله نهاییِ این روند، برندسازی ایده‌ها و افکار باشد که اگرچه هنوز در آغاز راه است اما سرعت بسط و گسترش آن بسیار زیاد است. ما در این مقاله و با عنایت به همین واقعیت، تلاش خواهیم کرد تا کوشش در راستای بدل‌کردنِ ایده صلح پایدار را به عنوان یکی از مهم‌ترین مقومات گفتمان انقلاب اسلامی ایران به بحث بگذاریم. تمایزگفتمان حاکم بر انقلاب اسلامی ایران که آن را به یکی از مهم‌ترین و در عین حال مردمی‌ترین رویدادهای تاریخ معاصر بدل کرد، در نوعِ متفاوت‌ِ نگاهش به مقوله سیاست و قدرت سیاسی بود. آشتی‌دادنِ اخلاق با سیاست که به سکه‌ای غیر رایج در بازار مناسبات سیاسی جدید بدل شده است، همان نقطه عطفی است که در عرصه بین‌المللی می‌تواند با مقوله صلح پایدار پیوند بخورد. مدعای ما در این مقاله این است که ایده صلح پایدار، می‌تواند با استفاده از فنون برندسازی، به یکی از برندهای قدرتمند گفتمان انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی تبدیل شود.

لینک کمکی